Volvo sleutel/stallingsruimte?

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2006 16:58 #1056104 door V700 register
Volvo sleutel/stallingsruimte? is gemaakt door V700 register
Behalve wat gestotter op gas, via een ander draadje reeds mee geklust, probleemloos op mijn derde vakantie bestemming aangeland.
Tref ik hier een zojuist overgespoten Amazon aan van mijn zeer leergierige oom, wat de techniek aangaat, werkelijk een schitterenden net overgespoten staalblauwe auto uit 1969, met een niet onbelangrijk aandachtspuntje: Hij rijdt niet meer op benzine, ergens tussen de carburateur en het blok gaat het mis. Benzine toevoer prima, maar het wil niet het B20 blok tot leven wekken.
(Alle suggesties trouwens welkom, hij is reeds lid van de V-44 vereniging maar geen succes bij het oplossen)

Hiermee kom ik aan de eigenlijke (off-)topic titel toe: Weet iemand, of heeft iemand zelf in de buurt van, of in een niet al te ruime straal van amsterdam een plek waar een tweede amazon te stallen is en er regelmatig geklust kan worden, op zelf te bepalen tijden, met de bedoeling dit euvel daar op het gemak te verhelpen?

In mijn ogen iets als de V700 garage in Marknesse.

Wie wil dat niet, zal ik er vast zelf bij vermelden......

Ik heb reeds geprobeerd hem een 700/900 aan te praten, maar gezien hij slechts zijn hart al bijna 20 verloren heeft aan Amazone modellen, dus helaas.

(Ohja, leestekens spaties an regelafbrekingen kan ik op mijn 4 bij 5 cm schermpje niet goed zien, dus bij voorbaat excuses hiervoor)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2006 21:21 #1143413 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic je typewerk is in orde..

Hallo Baseman,
je typewerk is prima hoor en als je had gevraagd om een stalling/sleutelruimte in de buurt van Hengelo(OV) had ik je misschien met mijn garage van 7x4,5 meter wel behulpzaam kunnen zijn...maar Amsterdam is toch wel een beetje ver weg...
Heb vandaag trouwens verschillende erg mooie amazones gezien bij het Internationale Oldtimer festival in Tillegte (ergens in Tukkerland,,,hahaha) ...ook een mooie volvo 164 stond daar te pronken...maar nog geen 700 serie???
Groeten Richard

VOLVO 740 GL 2.0 LPG ESTATE BWJR 1991, KLEUR ZILVER>422.000KM

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-08-2006 21:38 #1143416 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Tilligte

<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Daar ben ik vorig jaar geweest en het was zeker de moeite waard ! Ook veel oud landbouwspul , daar is mijn vader gek mee.</font>
<font face="Tahoma">Het is overigens Tilligte ipv legte, maar dat geeft natuurlijk niet.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC