Hou het veilig!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2006 22:59 #1055983 door V700 register
Hou het veilig! is gemaakt door V700 register

Reed ik gisteren op de E17 van Gent richting Kortrijk, kwam er een caravanbestuurder mij voorbijgereden. Op zich niets gewoon was het niet dat ze vooraan hun kind op de schoot genomen hadden. Dan was het nog niet eentje van 1 of 2 jaar oud maar het zag er een jaar of 8-9 uit.
Enkele ogenblikken hadden ze nog op de verkeersinfo gemeldt dat er op twee plaatsen een caravan omlag. Ik dacht, hopelijk komt er geen derde bij vandaag...
Hou het dus veilig.....
O, ja het was wel g�©�©n Volvorijder...
Gr. Hugo

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2006 00:36 #1142827 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Je kind van voor naar achter...
Nog zo'n gevalletje van "ik wil niet weten wat er gebeurt als deze mensen een ongeluk krijgen":
Een dikke week geleden reed er op de A1 richting Hengelo een Duitser in een Mercedes station, met caravan. Zoonlief wilde blijkbaar liggen, maar dat gaat moeilijk als zoonlief de 1.70m al is gepasseerd en niet op schoot wil liggen bij zijn zusje. De oplossing was snel gevonden: De jongen lag in de breedte van de auto op de bagage in de laadruimte van de station. Als het een sedan zou zijn geweest had hij op de hoedenplank gelegen. Als de Mercedes frontaal geraakt zou worden zou de zoon dus via de voorruit uitstappen. Als de Mercedes van achteren geraakt zou worden zou de zoon zich in de kreukelzone bevinden. Au.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
27-07-2006 02:07 #1142833 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Iets minder snel, maar toch ...
Hallo Volvisti

Zoals sommigen van jullie weten, is het zuiden van Limburg iets heuvelachtig. En nu wil het feit, dat een van de wegen waarop ik naar m'n werk rijd, redelijk stijl is. Zo stijl zelfs, dat je beter niet te hard naar onder kunt rijden, omdat je remmen daar wel eens niet op gebouwd zouden kunnen zijn. Voor kenners van het Heerlense, ik heb het over de Heesbergweg.

En op die weg fiets ik 's morgens wel eens een vrouw voorbij, met haar beide dochters.

De jongste zit bij mamma achter op de fiets.

De oudste op haar eigen fietsje. Met zijwieltjes.

Groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC