Bugatti Veyron gekocht? Jammer joh.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2006 21:40 #1055965
door V700 register
Bugatti Veyron gekocht? Jammer joh. is gemaakt door V700 register
Veyron is zo 2004.......
Dit is het nieuwe spul: <a href=" www.barabus.info/tkr.asp " target="_blank">Barabus TKR: sprintje naar de 100 in 1,67 seconden..............eat your heart out.
Dit is het nieuwe spul: <a href=" www.barabus.info/tkr.asp " target="_blank">Barabus TKR: sprintje naar de 100 in 1,67 seconden..............eat your heart out.
Aanvullend hierop, als ik toch even off-topic indien zo net voor mijn vakantie, een stripje van Dirk en Desiree, iets wat ons denk ik niet zal overkomen.
<a href="
members.home.nl/volvoforlife/v700images/dirkendesiree.jpg
">
members.home.nl/volvoforlife/v700images/dirkendesiree_tn.jpg
" />
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-07-2006 22:34 #1142743
door V700 register
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Die van mij gaat ook snel : van 60 naar 120 in een seconde !</font>
<font face="Tahoma">Maar moeilijk is dat niet. Jump maar eens bunge van een brug met een slecht elastiek. reken maar dat je hart zo de 120 aantikt.</font>
<font face="Tahoma">En nog meer ook ...</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
Beantwoord door V700 register in topic de mijne ook ...
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Die van mij gaat ook snel : van 60 naar 120 in een seconde !</font>
<font face="Tahoma">Maar moeilijk is dat niet. Jump maar eens bunge van een brug met een slecht elastiek. reken maar dat je hart zo de 120 aantikt.</font>
<font face="Tahoma">En nog meer ook ...</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-07-2006 00:22 #1142755
door V700 register
Maar een beetje een ripoff van de pagani zonda(zie achterkant) en zo een callaway apparaat.
Ik pas!
Michael, Volvo 940 Se
Beantwoord door V700 register in topic Heftig
Maar een beetje een ripoff van de pagani zonda(zie achterkant) en zo een callaway apparaat.
Ik pas!

Michael, Volvo 940 Se
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-07-2006 00:49 #1142758
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: Heftig
Hallo Michael
Daar dacht ik ook al aan.
Bij de Bugatti heb je tenminste nog de kans dat de zaak enigszins afgewerkt is en dat alle toeters en bellen het blijven doen. Auto's van een groot concern (Bugatti is onderdeel van Volkswagen/Audi) is dat soort dingen meestal beter geregeld als bij kleine firma's. Vooral over dat laatste wil meneer Clarkson, van die bekende Britse talkshow waar wel eens auto's in voorkomen, nog wel eens een boom opzetten.
Groetjes
Mathy
Cojones schreef : ... de Pagani Zonda(zie achterkant)
Daar dacht ik ook al aan.
Bij de Bugatti heb je tenminste nog de kans dat de zaak enigszins afgewerkt is en dat alle toeters en bellen het blijven doen. Auto's van een groot concern (Bugatti is onderdeel van Volkswagen/Audi) is dat soort dingen meestal beter geregeld als bij kleine firma's. Vooral over dat laatste wil meneer Clarkson, van die bekende Britse talkshow waar wel eens auto's in voorkomen, nog wel eens een boom opzetten.
Groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam