Theo Driessen uit Druten

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2006 20:09 #1142604 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: voor die prijs?

volvomaniac schreef : Mij lijkt de prijs wat aan de lage kant voor een 960 estate, maar ja, wie ben ik.

Zou het niet gewoon liggen aan het feit dat ie op benzine loopt, wat de prijs voor deze gewichtsklasse behoorlijk kan drukken....?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2006 20:20 #1142606 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic die prijs kan niet kloppen

en er zitten noal wat "rare" handelaartjes in druten, maar ik weet niet of deze dat is.
Wellicht dat ik ga kijken. maar dan koop ik m zelf als ie goed is.
(maar dat zal wel niet)
Groeten,
+++t blijft behelpen+++

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2006 20:42 #1142607 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic pooierbak

<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Dat is toch voor het eerst dat ik dat woord hoor in combinatie met Volvo. Dan denk ik toch eerder aan een S of een Duitse 7.</font>
<font face="Tahoma">Wel wordt er nogal gelachen om die grote Volvo's, maar dat verstompt op het moment dat je over veiligheid begint of standaard airco. Een beetje opscheppen mag natuurlijk, ook als is de dame al 13 jaar oud.</font>
<font face="Tahoma">Maar goed.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2006 20:51 #1142609 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic weinig geld hoor , zal wel

weinig geld hoor , zal wel enorm veel gelopen hebben of kmstand gerommeld zijn , mail eens om kenteken en of kmstand dan kan ik hem wel ff NAPen :D
940 2.3i GL LPG 09-'91

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2006 22:26 #1142615 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: weinig geld hoor , zal wel

Jan-Geert schreef : weinig geld hoor , zal wel enorm veel gelopen hebben of kmstand gerommeld zijn , mail eens om kenteken en of kmstand dan kan ik hem wel ff NAPen :D
940 2.3i GL LPG 09-'91

rdw zegt:
Kenteken PT-PJ-66Voertuigsoort Personenauto Merk VOLVO Handelsbenaming 960 3.0 I 24V AUT. Kleur(en) Groen Brandstof Benzine Aantal cilinders 6 Cilinderinhoud 2922 cm3 Aantal zitplaatsen 0 Aantal staanplaatsen N.v.t. Massa ledig voertuig 1.541 kg Maximum massa voertuig 2.100 kg Massa rijklaar 0 kg Laadvermogen N.v.t. Maximum massa te trekken indien aanhangwagen: - ongeremd 500 kg - geremd 1.600 kg - oplegger geremd N.v.t. - autonoom geremd N.v.t. - middenas geremd N.v.t. Datum eerste afgifte Nederland 13 november 1996 Datum eerste toelating 13 november 1996 Datum aanvang tenaamstelling 23 oktober 2004 Vervaldatum APK 22 oktober 2006
kmstand is 301716, en dat lijkt me correct ingevuld (vanwege niet afgerond), maar je weet t maar nooit natuurlijk.

Ennum, blijft behelpen meneer, je waagt het niet hoor!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-07-2006 23:02 #1142617 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 3 ton op benzine is idd

3 ton op benzine is idd veel ;) , die van mij heeft nu 283000 op de teller... maar een NAP kan nooit kwaad (al kan daar ook genoeg mee gesjoemeld worden)
940 2.3i GL LPG 09-'91

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2006 11:44 #1142646 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gewoon goed kijken

en luisteren en laat anders een anwb keuring doen en als de auto je bevalt dan koop je hem gewoon en dan heb je misschien de weggever van het jaar.
De kilometerstand en geen lpg erin drukken aardig de prijs maar aan de andere kant kan de auto nog aardig wat geld gaan kosten als het een sleutelbak gaat worden.
Neem iemand mee die er veel verstand van heeft en controleer de compressie en het koelwater op uitlaatgasen. Kijk of de automaat goed schakeld en vraag of er onderhoudsboekjes bij zitten.
Dit soort auto's is vaak lang door een dealer onderhouden dus onderhoudsboekjes vertellen vaak een boel.
Het kan zijn dat je voor weinig een auto koopt die geen problemen geeft en waar je erg veel plezier aan krijgt dus voor een ander je voor is..................
Mvg Jerry.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2006 16:30 #1142653 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prima auto, met boekjes en al

Zag er goed uit. Niet mee gereden alleen, ik ben naar huis gegaan om mn 940 te koop te zetten, en terwijl ik dat deed belde de verkopende partij me op dat hij hem net aan een handelaar had verkocht (hij meldde mij dat al hoor, toen ik in de showroom was, dat is t risico van t vak). Wie weet komt ie binnenkort weer langs.
Michael, Volvo 940 Se

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-07-2006 19:16 #1142662 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dan staat

hij straks wel weer te koop voor 5 of 6000 en kan je hem rustig kopen zonder dat je bang hoeft te zijn dat er iets mee is vanwege de erg lage prijs.
Oke dat was een flauwe grap.....
Ik heb vorig jaar een 945 lpt met lpi g3 en 265000 km uit 98 gekocht en die mag 1800kg trekken.
Ik heb er 4500 voor betaald en vond de prijs ook erg laag.
Er zaten voor en achter nieuwe schijven op met blokken en de uitlaat leek ook wel nieuw.
Maar hij zag er goed uit en reed ook prima dus ik dacht wat kan er nu kapot aan zo'n ding.
Revisie kop of een turbo en de rest gaat veel langer mee dacht ik.
En nu na een jaar en 10000km verder probleemloos door de apk, de kop zit er ook nog op de turbo blaast ook nog steeds mee dus we wachten nog maar weer een jaartje af.
mvg Jerry.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-07-2006 13:12 #1143024 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: Theo Driessen uit Druten

Cojones schreef : Zie topictitel. <a href=" www.theodriessen.nl/ " target="_blank"> www.theodriessen.nl/ . Ik heb daar een www.autotrack.nl/owa_dima/owa/att_occlis...=RL&o_id=3542861 " target="_blank">interessante auto gezien, maar het is een behoorlijk eind weg, dus voordat ik teleurgesteld terugkom. Ik kan met een korte google sessie niets vinden over het bedrijf, en meestal is dat vrij positief.Als iemand in de buurt woont, zou je dan ook even een blik op de auto kunnen'/willen werpen?
Groeten, Michael

<a href=" koopjes.marktplaats.nl/auto_s/volvo/4371...3D&df=1&fta= " target="_blank">Wat hebben we daar!Jawel, nu van 2750 voor 7500!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC