Syd Barrett
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 17:50 #1055738
door V700 register
Het heeft niets met Volvo te maken, maar toch weer wel.
De Volkskrant meldt het overlijden van Syd Barrett, via deze link : <a href=" www.volkskrant.nl/kunst/article329371.ec...yd_Barrett_overleden "> www.volkskrant.nl/kunst/article329371.ec...yd_Barrett_overleden .
Wat moet u met die info ? Zelf als liefhebber hou ik wel van de muziek van Pink Floyd. Lekker psygische muziek, vooral eind jaren 60, en vaak terugkerende nummers in de jaarlijkse Top Zoveel. Gezien de leeftijd van de Volvorijder hier terplekke, denk ik dat er meerdere liefhebbers zijn die de Floyd-muziek ook waarderen.
Dat hij ruste in vrede.
Mark I
Syd Barrett is gemaakt door V700 register
Het heeft niets met Volvo te maken, maar toch weer wel.
De Volkskrant meldt het overlijden van Syd Barrett, via deze link : <a href=" www.volkskrant.nl/kunst/article329371.ec...yd_Barrett_overleden "> www.volkskrant.nl/kunst/article329371.ec...yd_Barrett_overleden .
Wat moet u met die info ? Zelf als liefhebber hou ik wel van de muziek van Pink Floyd. Lekker psygische muziek, vooral eind jaren 60, en vaak terugkerende nummers in de jaarlijkse Top Zoveel. Gezien de leeftijd van de Volvorijder hier terplekke, denk ik dat er meerdere liefhebbers zijn die de Floyd-muziek ook waarderen.
Dat hij ruste in vrede.
Mark I
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2006 00:48 #1141987
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Zo ken ik er nog een
Hallo Mark
Niet dat ik Pink Floyd wil degraderen. Ik kan hun muziek op z'n tijd ook wel waarderen. Maar als we puur op gemiddelde leeftijd af gaan, kunnen we ook nog melden, dat Rudy Carrel (een van de grootste moppenrecyclaars aller tijden) gestorven is. En nee, daar ben ik zeker geen fan van. Z'n moppen werden om de paar jaar herhaald, een van te voren bedachte grap kon ie niet brengen alsof ie spontaan in hem op kwam en z'n Hollandse accent (als ie Duits sprak) heeft ie eerder versterkt als verzwakt in de loop der jaren.
Groetjes
Mathy
Niet dat ik Pink Floyd wil degraderen. Ik kan hun muziek op z'n tijd ook wel waarderen. Maar als we puur op gemiddelde leeftijd af gaan, kunnen we ook nog melden, dat Rudy Carrel (een van de grootste moppenrecyclaars aller tijden) gestorven is. En nee, daar ben ik zeker geen fan van. Z'n moppen werden om de paar jaar herhaald, een van te voren bedachte grap kon ie niet brengen alsof ie spontaan in hem op kwam en z'n Hollandse accent (als ie Duits sprak) heeft ie eerder versterkt als verzwakt in de loop der jaren.
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-07-2006 22:24 #1142017
door V700 register
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Mathy,</font>
<font face="Tahoma">Met der Rudy heb ik altijd het idee dat ik 2 generaties te jong ben. Met Syd barrett heb ik dat nooit gehad, hooguit 10 jaar te jong maar verder niet.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
Beantwoord door V700 register in topic nououou
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Mathy,</font>
<font face="Tahoma">Met der Rudy heb ik altijd het idee dat ik 2 generaties te jong ben. Met Syd barrett heb ik dat nooit gehad, hooguit 10 jaar te jong maar verder niet.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
23-07-2006 14:20 #1142563
door V700 register
het voordeel van op vakantie zijn in GB is dat Syd (overigens heeft die de afgelopen 30 jaar niks gepresteer) daar WEL voorpaginanieuws was
Rudi Carell daarentegen kennen ze niet...
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Beantwoord door V700 register in topic Voordeel van GB
het voordeel van op vakantie zijn in GB is dat Syd (overigens heeft die de afgelopen 30 jaar niks gepresteer) daar WEL voorpaginanieuws was
Rudi Carell daarentegen kennen ze niet...
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Moderators: Jerry Stam