gespot..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2006 08:28 #1055709
door V700 register
gespot.. is gemaakt door V700 register
..maar het was niet zo'n leuke spot..wie werd daar afgelopen zondagmiddag op de A58 Tilburg-Eindhoven gesleept door een ANWB-wagen? Ik kon weinig details zien (ik reed in tegenovergestelde richting met 130 km/u), maar volgens mij was het een donkere 745 of 945...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-07-2006 23:03 #1141940
door V700 register
<font face="arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Wie o wie kwam er afgelopen weekend op camping De Tol in Nunspeet met z'n station ? Een beetje bordeaux rood leek het wel.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
Beantwoord door V700 register in topic zo heb ik er ook een
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">Wie o wie kwam er afgelopen weekend op camping De Tol in Nunspeet met z'n station ? Een beetje bordeaux rood leek het wel.</font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif"></font>
<font face="tahoma,arial,helvetica,sans-serif">
Mark I
</font>
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-07-2006 08:33 #1141952
door V700 register
En wie stond daar gisteren zijn werkelijk schitterende donkerblauwe 965 (met achterop een sticker van Schmidt Gemert) te poetsen (wasstraat, stofzuigen) bij het tankstation aan de Konijnenburglaan in Eindhoven?
Wouter van Pernis
Lidnummer 718
Volvo 740 2.3 GL
blackline1989automaatB230Flpgblauw-metallic
Beantwoord door V700 register in topic 965
En wie stond daar gisteren zijn werkelijk schitterende donkerblauwe 965 (met achterop een sticker van Schmidt Gemert) te poetsen (wasstraat, stofzuigen) bij het tankstation aan de Konijnenburglaan in Eindhoven?
Wouter van Pernis
Lidnummer 718
Volvo 740 2.3 GL
blackline1989automaatB230Flpgblauw-metallic
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-03-2007 10:53 #1161228
door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Wat een Volvo's
Gisteren leek er wel een Volvo meeting aan de gang te zijn in de omgeving Breda. Handenvol 200's, 300's, 700/900's reden daar rond.
Hele mooie zilvergrijze Volvo 745TIC op de westelijke afrit Breda Noord draaide naast mij de Tilburgse weg richting centrum op.
Vervolgens stond er op de Wilhelminasingel een 900 Estate te wachten voor het stoplicht.
Op de terugweg voegde ik op de snelweg in achter een 964 (2.5?). Vlak voor deze auto besloot een vrachtwagen dat hij met 60km/h wel kon invoegen vanaf een benzinestation waardoor deze 964 bijna op de vrachtwagen reed met mij in zijn kofferbak...
Iemand(en) van hier?
Hele mooie zilvergrijze Volvo 745TIC op de westelijke afrit Breda Noord draaide naast mij de Tilburgse weg richting centrum op.
Vervolgens stond er op de Wilhelminasingel een 900 Estate te wachten voor het stoplicht.
Op de terugweg voegde ik op de snelweg in achter een 964 (2.5?). Vlak voor deze auto besloot een vrachtwagen dat hij met 60km/h wel kon invoegen vanaf een benzinestation waardoor deze 964 bijna op de vrachtwagen reed met mij in zijn kofferbak...
Iemand(en) van hier?
Moderators: Jerry Stam