Deur dubbelgevouwen?

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-06-2006 10:57 #1139971 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: Deur dubbelgevouwen?
Hallo Maarten

mderijke schreef : Je hoeft niets in te vullen, ik "trek" de foto altijd wat kleiner met de vierkante blokjes die er omheen staan in het "schrijfveld&quot

De gebruiksvriendelijke invoer werkt op de Apple niet. En het uploaden van plaatjes moet ook via een omweg. Wat dat betreft is drupal ....... (censuur).

Groetjes

Mathy

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2006 18:59 #1140669 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Drupal
Mathy,

Ik heb nergens last van met uploaden van de files. Kan ze zo inlezen van de hardeschijf. Misschien ligt het aan je micro$oft (kuch.. hoest. Sorry zat plots wat in mijn keel) internet explorer VERSIE. Je kent micro$oft (kuch.. alweer!) toch? Of gerbuik je Netscape?

Groetjes,

Robert

Apple Powerbook G4. G-E-W-E-L-D-I-G!

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-06-2006 20:13 #1140680 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Microhoeheetdatookalweer
Hallo Robert

Uploaden gaat prima. Eigenlijk gaat het plaatsen van een plaatje in een onderwerp niet op die manier die ze vandaag-de-dag "gebruiksvriendelijk" noemen.

En ik gebruik Safari, op een Imac G5 onder 10.3.9. Ik wilde deze zomer "Tiger" aanschaffen, maar "Leopard" schijnt eraan te komen. "Entourage" heb ik er na de proef periode, waarin ik die zooi zo min mogelijk heb gebruikt, gelijk afgegooid.

Heb zelfs op de PC van m'n vader (Celeron 3, 950 MHz) Thunderbird en Firefox geinstalleerd. En voor "Office" (of was het alleen voor Word) heb ik ook een alternatief gevonden. Ik meen OpenOffice.

Je weet toch wat ze zeggen over die firma uit Seattle:

Op een vliegveld in Seattle komt een helicopter aan, ondanks de zeer dichte mist. Als de piloot uitgestapt is, wordt hem door collega's gevraagd, hoe die erin geslaagd is, het vliegveld te vinden. Waarop de piloot zegt, "nadat ik een tijdje had gevlogen, doemde er een wolkenkrabber voor me op. Ik landde op het dak, stapte uit en klopte op het raam. Iemand kwam naar het raam. Ik vroeg hem waar ik was. Hij zei: "buiten". Die informatie klopte als een bus, maar ik werd er niks wijzer van. Dus toen wist ik, ik sta boven op het hoofdkantoor van Microsoft. Toen wist ik hoe ik moest vliegen."

Groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC