Foto verslag GB Trip
- V700 register
- Nieuw lid
-
Met onbeschrijflijke ijver heeft Hedwig een fotoverslag in de afdeling fotoalbums van de 3e GB trip geplaatst.
Klik <a href="index.php?q=image/tid/182&from=0">HIER</a> voor het album
Hedwig, Hartelijk dank voor de moeite.
Maarten
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ha Hedwig en Maarten,
Waauw! Fraaie fotoset! Ik heb nu al weer zin in 2007!!!
Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
En je bent niet de enige........LHOsinga schreef : Waauw! Fraaie fotoset! Ik heb nu al weer zin in 2007!!!
Maarten
(die zich eigenlijk afvraagt wattie op het forum doet i.p.v. in de tuin zitten......)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer de bammer toch he..
(dak nie meekon)
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
mderijke schreef : (die zich eigenlijk afvraagt wattie op het forum doet i.p.v. in de tuin zitten......)
Mag ik daaruit concluderen dat je niet in het bezit bent van zowel een laptop als een draadloze internetverbinding?

groetjes
Mathy (die ook geen laptop en geen draadloze internetverbinding heeft)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet echter eerlijk toegeven dat ik LUI ben ... Ik vind het fotoboek van deze site niet goed werken en ben daarom bij pagina 2 gestopt

Het zag er echter dolgelukkig uit. Het verslag moet wachten tot de volgende Factor/700 (NEEN, GEEN NAAMSVERANDERINGTOPIC OVER DE FACTOR!), neem ik aan?
--
945 '92 B200 FT - 309500 km (27/05/06) - lid 728
transentience.com
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nee, dat mag je niet....Mathy schreef : Hallo Maarten
Mag ik daaruit concluderen dat je niet in het bezit bent van zowel een laptop als een draadloze internetverbinding?mderijke schreef : (die zich eigenlijk afvraagt wattie op het forum doet i.p.v. in de tuin zitten......)
groetjes Mathy (die ook geen laptop en geen draadloze internetverbinding heeft)
Wel laptop, wel draadloos internet....
maar ook een defecte accu dus toch weer vast aan het stopcontact, maar vanavond toch maar een verlengsnoer naar buiten gooien....
Maarten
- V700 register
- Nieuw lid
-
Inderdaad, de komende Factor 700 was al overvol, hij is dan ook dikker als normaal.Kristof E. schreef : Ik heb even snel de foto's doorgekeken en het ziet er echt fantastisch uit. Ik moet echter eerlijk toegeven dat ik LUI ben ... Ik vind het fotoboek van deze site niet goed werken en ben daarom bij pagina 2 gestopt
Het zag er echter dolgelukkig uit. Het verslag moet wachten tot de volgende Factor/700 (NEEN, GEEN NAAMSVERANDERINGTOPIC OVER DE FACTOR!), neem ik aan? -- 945 '92 B200 FT - 309500 km (27/05/06) - lid 728 <a href="http://transentience.com%20"> transentience.com
De deadline was al weer verlopen toen we terugkwamen en ik moet ook nog wat kopij overhouden voor het septembernummer.
Als het meezit ligt de komende Factor 700 eind van deze week, begin komende week op de mat.
Ik heb gisteren de laatste aanpassingen op de drukproef doorgegeven
Maarten