Onzekere bestuurders opgelet!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Was jullie deze al opgevallen?
Op <a title="speurders" href=" www.speurders.nl/autos/volvo/18972913/vo...10volvo0210960.49.99 ">speurders gevonden
Wellicht geschikt voor iemand die wat zwaarders verwacht dan een Ford? Groeten uit zonnig Frankrijk Arthur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jan Snijder
- Nieuw lid
-
Maarten en ik hebben deze zweedse schone uitgebreid bekeken bij van Vliet Cars in Nieuwerkerk a/d IJssel.
Groeten, Jan
Life is too short for bad cigars
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
jsnijder schreef : Kijk maar eens in de komende factor.
Hoe lang moeten we nog geduld hebben?
Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kort, of lang......????Mathy schreef : Hallo Jan
Hoe lang moeten we nog geduld hebben? Groetjes Mathyjsnijder schreef : Kijk maar eens in de komende factor.
Dat is maar net hoe hartstochtelijk je zit te wachten.
Maar je geduld wordt beloond, een extra dik exemplaar deze keer.
Maar de Factor is onderweg naar/ligt bij de drukker, ik denk nog een kleine twee weken, ik moet de definitieve drukproef eerst nog ontvangen.
Reken normaal maar een kleine maand na de deadline (die was 15 mei)
En er staat inderdaad een artikel over deze "zwaargewicht" in.
En nog veel meer leuks.
Maarten
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
mderijke schreef : Kort, of lang......????
Dat is maar net hoe hartstochtelijk je zit te wachten.
Maar je geduld wordt beloond, een extra dik exemplaar deze keer.
De tijd tussen de laatste pagina het vorige nummer en de eerste pagina van het nieuwe nummer is altijd veel te lang, terwijl de tijd van de eerste pagina tot de laatste pagina van een nummer altijd veel te kort is. Gelukkig duurt dat laatste nu wat langer.

Groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hmmm, ik vind de tijd van de laatste pagina van het vorige nummer tot de eerste pagina van het nieuwe nummer best wel kort.Mathy schreef : De tijd tussen de laatste pagina het vorige nummer en de eerste pagina van het nieuwe nummer is altijd veel te lang, terwijl de tijd van de eerste pagina tot de laatste pagina van een nummer altijd veel te kort is. Gelukkig duurt dat laatste nu wat langer.
Groetjes Mathy
Ik ben nu al weer bezig met idee�«n voor de volgende Factor. Dan moet ik de tijd vinden om de "reportages" welke ik zelf doe te maken. Dit betekend een aantal vrije dagen opofferen om het veldwerk te doen. Dan de nodige uurtjes om het stuk te schrijven, foto's uit te zoeken etc.
Kortom, best wel leuk maar ook wel druk. En aangezien mijn meissie/echtgenote me ook af en toe nog wel eens wil zien als ik niet met Volvo gerelateerde zaken bezig ben is dat af en toe best wel strak plannen.
Maarten