Autoweek

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2006 15:29 #1054672 door V700 register
Autoweek is gemaakt door V700 register

Normaal koop ik dat blaadje nooit en blader het hooguit even door in de supermarkt, maar nu stond er een 240 in die rubriek klokje rond (of zo). Meestal hebben ze �©�©n of ander ranzig Japans of Duits gebakje met een ton of drie op de teller waar ze dan heel lyrisch over doen, maar nu iemand met een 240 Estate met meer dan 700.000 km achter de trekhaak! Er mankeerde eigenlijk weinig aan en ook de servicehistorie liet niet veel bijzonders zien. Op LPG en zomers gewoon de caravan erachter, dus eigenlijk heel gewoon meer gereden. Wat een reclame voor het merk (en het red-block).
Het lijkt mij dat ze nu wel kunnen stoppen met die rubriek; wie gaat daar nou nog overheen?
Wel leuk, er stond ook een vraag in van iemand met een Passat met 165k met een probleem. Daar heeft Autoweek het dan in hun antwoord over een "respectabele kilometrage". Respectabel? 165000 km? Dan kan bij een Volvo net de inloopolie eruit!
Rob

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
15-05-2006 16:01 #1137590 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schrikken!

Mijn broertje zocht een andere auto, een 2de hands, maar het moest wel goed zijn..
Ik ben een aantal malen meegeweest (de S80 T6 was daar een voorbeeld van) op zijn zoektocht, en ik moet zeggen, een volvo met 180KKm is beter dan een Passat met 150
Stoelen doorgezeten, sturen kaal, motorisch zal het wel ok zijn dacht ik nog.. Niet dus
nee, het wordt dus een V....

Groeten,
+++t blijft behelpen+++

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC