wat ik laatst op de snelweg heb gezien

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2006 19:42 #1134318 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic heb ik maar een ding op te zeggen

<font face="impact">BINGO dat is hem maar waarom het een succes is eworden weet ik niet want het ziet er niet slecht uit .Ik bedoel voor degen die gen 700 of 900 kon veroorloven was dit een leuk alternatief en zeg nou zelf van opzij ziet hij er niet slecht uit en worden in de toekomst echte klassiekers (want elk slecht verkopen model is gegararnderd een klasieker </font>

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2006 19:46 #1134320 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Re: klopt inderdaad

JP Elverding schreef : Een belgische firma (De Jonckheere?) heeft een kit uitgebracht waarmee je de vijfdeurs kon ombouwen naar een wagon. Zijn er wel een aantal van gemaakt, maar het was geen succes.Ik meen me te herinneren dat zij probeerden met Daf/Volvo een samenwerking aan te gaan, zoals o.a. Jensen en Volvo dat destijds deden, voor de 445 of 465 (nou ja, 6....)
Tobias, hoe is het trouwens met de 745 uit Veendam?
JohnPeter (<font style="BACKGROUND-COLOR: #ffffff" color="#000000">JP</font>) Elverding -lid 700 945 Bj 95 lpt, lpg, polar 630.000 km en verder

ja perfect joh alleen dat probleem wat ik heb gepost in die van clipsje met het traag reageren met koude motor op het gaspedaal . voor de rest heb ik alleen een water slang(oliekoeler naar kop ) moeten vervangen terwijl ik bij de t3 nu al een paar keer onder de kap had moeten kruipen
en dat terwijl we al 12.000 km hebben gereden

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2006 22:36 #1134349 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic 440 estate

Voor wie interesse heeft: bij Gerben Brouwer in Rogat (bij Meppel) staat al ongeveer een jaar een 440 met (zware) schade en een vrijwel onbeschadigde station-achterklep. Vermoedelijk is die klep wel afzonderlijk te koop, als ik me niet vergis staat daarop ook V400. Kleur is groen metallic.
Geweldig mooi is het niet, omdat de klep toch vrij hoog op de carosserie ligt, klopt de raamlijn aan de onderkant niet. Voor de rest is het erg netjes gedaan.
Een dergelijke achterklep is overigens ook gemaakt voor de Renault 25, ook daar was het niet een echt succes, zowel in de verkoop als optisch.
Willem van Strik
<font color="#ff0000">moderator</font>
Volvo 764GLE 1985 B28E 250.275 km
Volvo 945GL 1990 B230FB LPG 397.583 km
While (!asleep()) sheep++;

• André Struis
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-03-2006 23:36 #1134358 door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Belg

Andre Struis - lid 514 945 LPT + CHIP
Je weet het toch niet wat er "over de grens" mag qwa voertuig aanpassingen.
Ik heb zelf ook een Seat Inca ( =VW Caddy)
Zie ik ineens in Belgi�« een Caddy met een schuif/klapdak rijden, om lange dingen te vervoeren.
zoals destijds een Renault 4 kubus model.................
Natuurlijk weer geen camera bij me.

Andr�©

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC