Wat is een Royal class??
- V700 register
- Nieuw lid
-
CarBase bevat alleen auto's die officieel in Nederland werden geleverd. Ik dacht dat de SE daar niet bijhoorde en alleen in Belgie werd geleverd. Heb jij geen ge�¯mporteerde SE, Co ?Co Jones schreef : Carbase is misschien best uitgebreid, maar de SE staat er niet tussen
Henk
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Hedwig Lambrechts
- Nieuw lid
-
Het is andersom de SE uitvoering is niet in Belgi�« geleverd maar wel in Nederland vanaf modeljaar 1992.
Hedwig

Hedwig Lambrechts - Lidnr.112
782 1988 B280E - H 1991 B230FT+
There is no substitute for driving a 780 </str< />
- V700 register
- Nieuw lid
-
Marcel,
Mooi setje zo hoor, doe mijn oude velgjes de groeten en zorg goed voor ze.
Michiel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu blijkt dat 2 jaar voordat in 1994 de titel "Royal" (zonder 'Class') officieel aan bepaalde typen werd toegekend, er dus al een optiepakket te koop was onder de naam Royal Class.
Gefeliciteerd Michiel! Volgens RDW heb je een 940 GL van 13-7-'93 maar het zal volgens de nu bekende info zeer waarschijnlijk een 'R.C.' zijn. Zoiets werd waarschijnlijk nergens vermeld behalve op de aankoopfactuur.
En kijk eens aan: hadden we <a href="index.php?q=node/860">"Royal Class"</a> even in de 'zoekfunctie' op deze site getypt, dan was het meteen duidelijk geweest.....
Henk
745 2.3 T aut. '88
- V700 register
- Nieuw lid
-
Zelfs alleen in 1992 als ik het goed heb...of vergis ik me nu?hlambrechts schreef : Het is andersom de SE uitvoering is niet in Belgi�« geleverd maar wel in Nederland vanaf modeljaar 1992.
Hedwig![]()
Hedwig Lambrechts - Lidnr.112
782 1988 B280E - H 1991 B230FT+
There is no substitute for driving a 780 </str< />
- V700 register
- Nieuw lid
-
Henk,
Ben helemaal happy met mijn Royal Class.
Dank je voor het zoeken, soms kan het antwoord makkelijker te vinden zijn dan je denkt. Haha.
Ach kon je ook nog wat betekenen voor een collega lid.
Michiel
- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Henk van Winkel schreef : Neus eens door de <a href=" www.autoweek.nl/carbaseresults.php?merk=...hpage=1&cache=no ">945-lijst van CarBase, de aardig complete en exacte database van AutoWeek.nl.
Nou zeg, wat je compleet noemt. Er komt niet eens een 960 in voor.
- Eric (die nu in een hoekje gaat zitten mokken)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jawel, alleen staat de 960 bij 960, en niet bij 940Eric Bakker schreef :
Nou zeg, wat je compleet noemt. Er komt niet eens een 960 in voor.Henk van Winkel schreef : Neus eens door de <a href=" www.autoweek.nl/carbaseresults.php?merk=...hpage=1&cache=no ">945-lijst van CarBase, de aardig complete en exacte database van AutoWeek.nl.
- Eric (die nu in een hoekje gaat zitten mokken)

- Eric Bakker (GAST)
- Nieuw lid
-
Je hebt helemaal gelijk, hij staat er wel bij. Ik zocht via het zoekvenstertje links onder, bij Occassions, en daar staat hij niet bij. Misschien betekent dat dat er geen occassions zijn, maar het lijkt me eerder een omissie.
- Eric
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klopt Eric, is gewoon een fout.Eric Bakker schreef : Ik zocht de 960 via het zoekvenstertje links onder, bij Occassions, en daar staat hij niet bij; het lijkt me een omissie.
Stuur maar eens een mailtje aan internetco�¶rdinator <a href="mailto:j.renting@autoweek.nl">j.renting@autoweek.nl
Jan Renting was ook in de <a href="index.php?q=node/4356">Polar-kwestie</a> al zeer co�¶peratief en zet dit voor jou als teleurgesteld 960-bezitter natuurlijk met�©�©n recht !
Henk