Kilometer stand 740 Estate
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-02-2006 20:53 #1053044
door V700 register
Mede Volvo liefhebbers,
Er zijn ondertussen al veel zaken helder geworden dankzij deze site, maar ik heb nog steeds geen 740 Estate aangeschaft, hoewel ik druk op zoek ben.
Ik had er twee gevonden die binnen mijn smaak vielen met een redelijke kilometer stand maar helaas waren die al snel verkocht.
Nu heb ik er nog enkele op het oog waarvan de kilometerstanden boven tot ver boven de 3 ton liggen.
Is het verstandig om een Volvo aan te schaffen met een hoge kilometer stand???
Voor de duidelijkheid; ik zoek een Volvo 740 Estate vanaf 1988, benzine of evt LPG.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marc
Kilometer stand 740 Estate is gemaakt door V700 register
Mede Volvo liefhebbers,
Er zijn ondertussen al veel zaken helder geworden dankzij deze site, maar ik heb nog steeds geen 740 Estate aangeschaft, hoewel ik druk op zoek ben.
Ik had er twee gevonden die binnen mijn smaak vielen met een redelijke kilometer stand maar helaas waren die al snel verkocht.
Nu heb ik er nog enkele op het oog waarvan de kilometerstanden boven tot ver boven de 3 ton liggen.
Is het verstandig om een Volvo aan te schaffen met een hoge kilometer stand???
Voor de duidelijkheid; ik zoek een Volvo 740 Estate vanaf 1988, benzine of evt LPG.
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Marc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-02-2006 22:04 #1130226
door V700 register
Hoge km stand hoeft natuurlijk niet erg te zijn, als die maar goed onderhouden is.
Bij LPG-ers wel kijken wanneer de cilinderkop vervangen is.
Ik zou wel voor een injectie gaan, niet voor een carburatieversie, het schijnt dat als de carburateur kapot gaat, dat dat een duur geintje is. Cilinderkop vervangen is ook niet leuk voor de bankrekening.
Succes en laat maar weten wat je denkt dat t gaat worden.
Michiel
Beantwoord door V700 register in topic Hoge km stand niet erg....
Hoge km stand hoeft natuurlijk niet erg te zijn, als die maar goed onderhouden is.
Bij LPG-ers wel kijken wanneer de cilinderkop vervangen is.
Ik zou wel voor een injectie gaan, niet voor een carburatieversie, het schijnt dat als de carburateur kapot gaat, dat dat een duur geintje is. Cilinderkop vervangen is ook niet leuk voor de bankrekening.
Succes en laat maar weten wat je denkt dat t gaat worden.
Michiel
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2006 19:24 #1130339
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic meetellen!
Beste Marc,
Zoals je wellicht al hebt gezien zijn standen van drie, vier of vijf ton
hier niet echt uitzonderlijk. Het kan met deze, meer dan met iedere andere personenauto. Hier op de site kan je veel tips lezen om je voor een miskoop te behoeden. Vier jaar geleden kocht ik een 740 estate met carburateur zonder historie en met 342.000 op de klok.(500Euro) Zonder echt grote problemen hebben we er 100.000 bijgereden. Wil je gaan voor zekerheid zoek dan een auto die je op het eerste gezicht aanstaat, kijk dan of de historie te traceren is en ga dan te rade bij deze vereniging. Maak foto's en laat ze op de site zien. Op deze manier kan je een heel goede Volvo met ruim drie ton vinden er nog lang plezier van hebben! Ik ben in ieder steeds weer apetrots als ik de nu 300.000km van onze Sientje vermeld aan de meestal wat ongelovige toehoorders, Maar die kennen de Volvo-kwaliteit niet.......
H�¤r i Norden ha vi bara vintrar, en vit och en gr�¶n!
Zoals je wellicht al hebt gezien zijn standen van drie, vier of vijf ton
hier niet echt uitzonderlijk. Het kan met deze, meer dan met iedere andere personenauto. Hier op de site kan je veel tips lezen om je voor een miskoop te behoeden. Vier jaar geleden kocht ik een 740 estate met carburateur zonder historie en met 342.000 op de klok.(500Euro) Zonder echt grote problemen hebben we er 100.000 bijgereden. Wil je gaan voor zekerheid zoek dan een auto die je op het eerste gezicht aanstaat, kijk dan of de historie te traceren is en ga dan te rade bij deze vereniging. Maak foto's en laat ze op de site zien. Op deze manier kan je een heel goede Volvo met ruim drie ton vinden er nog lang plezier van hebben! Ik ben in ieder steeds weer apetrots als ik de nu 300.000km van onze Sientje vermeld aan de meestal wat ongelovige toehoorders, Maar die kennen de Volvo-kwaliteit niet.......
H�¤r i Norden ha vi bara vintrar, en vit och en gr�¶n!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam