Vreemd volvo type
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2006 00:13 #1129272
door V700 register
tenminste dat is waar ik naar kijk geloof ik,
Volgende RAI moeten je echt eens met de meisjes praten .
Zelden zo gelachen drie jaar geleden.
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Beantwoord door V700 register in topic Beaver Bike
tenminste dat is waar ik naar kijk geloof ik,
Volgende RAI moeten je echt eens met de meisjes praten .
Zelden zo gelachen drie jaar geleden.
Groeten,
+++t blijft behelpen+++
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2006 00:23 #1129274
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: Fietsen
Hallo Cojones
In tegenstelling tot vrouwen, kunnen mannen zich maar op �©�©n ding tegelijk concentreren. (Is evolutionair zo bepaald. Mannen deden de jacht, vrouwen hielden zowel kookpot als kinderschare in de gaten) Dus een man heeft of aandacht voor de koopwaar of aandacht voor de dames er om heen.
Uitzonderingen bevestigen de regel zeggen ze wel eens. Heb je foto's genomen van dit unikaat? De krant gebeld? Het journaal? Haar gecomplimenteerd met haar kennis van auto's?
groetjes
Mathy
Jij schreef : ... Combinatie van deze en meer is daarom niet eens zo heel gek.
In tegenstelling tot vrouwen, kunnen mannen zich maar op �©�©n ding tegelijk concentreren. (Is evolutionair zo bepaald. Mannen deden de jacht, vrouwen hielden zowel kookpot als kinderschare in de gaten) Dus een man heeft of aandacht voor de koopwaar of aandacht voor de dames er om heen.
Waarna je ook nog schreef : Bij de weg, afgelopen autorai trof ik een b�©�©ldschone dame aan bij de stand van een niet nader te noemen merk, die mij haarfijn wist te vertellen wat de "op en aans" van de betreffende auto waren. En nee, dat was echt niet alleen voor de Rai ingestudeerd, ze kon gewoon met me meepraten etc., zowel over het merk (historie) als over andere dingen. Waarbij ze nog oprechte interesse toonde ook.
Uitzonderingen bevestigen de regel zeggen ze wel eens. Heb je foto's genomen van dit unikaat? De krant gebeld? Het journaal? Haar gecomplimenteerd met haar kennis van auto's?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-02-2006 00:27 #1129276
door V700 register
De aandacht voor verschillende "objecten" kan ik prima afwisselen. Bij kia bijvoorbeeld loop ik niet echt voor de auto's over de stand!
Ik heb de dame in kwestie inderdaad gecomplimenteerd met haar kennis!
Ik ga maar eens mn bed opzoeken, morgen immers om 14.00 uur een college....
Beantwoord door V700 register in topic Afwisselen, en ja!
De aandacht voor verschillende "objecten" kan ik prima afwisselen. Bij kia bijvoorbeeld loop ik niet echt voor de auto's over de stand!

Ik heb de dame in kwestie inderdaad gecomplimenteerd met haar kennis!
Ik ga maar eens mn bed opzoeken, morgen immers om 14.00 uur een college....
Moderators: Jerry Stam