Navigatie & retourcommunicatie

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2006 23:51 #1141193 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ja hoor! ik heb er ook een

en ik heb er ook een gekocht
een VDO DAYTON MS2010.
ontwikkeld in Eindhoven (de gekste) dooer Siemens en gekocht door mij bij de MM (die van die gek uit Alkmaar). in R'dam

Europa er bij, de hele mikmak voor ...
249, EUR
dat is natuurlijk geen geld
en ik moet zeggen: TOP ding
en ook daar hebben ze een forum van.
www.nmis.nl/viewtopic.php?t=2678

Groeten,
+++t blijft behelpen+++

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2006 00:16 #1141195 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Re: ja hoor! ik heb er ook een
Hallo Volvisti

Jeroen schreef : En ik heb er ook een gekocht.

Een VDO DAYTON MS2010.

Ontwikkeld in Eindhoven (de gekste) door Siemens en gekocht door mij bij de MM (die van die gek uit Alkmaar). in R'dam

Dan ik ook maar.

Sinds maandagmiddag heb ik ook een navigatiesysteem. Een JVC KD-NX901. Ook bij de MM, maar dan die van Duitsland. Via iemand die ik "ken" via www.pocketnavigation.de met een leuke korting. En hij kost in Duitsland toch al veel minder dan in Nederland.

Volgende week donderdag laat ik m'n kachelkraan (drupt/lekt iets) eerst even vervangen. Daags erna moet ik op de kiddies van m'n broer passen. (nauw ja, doe ik graag) Maar daarna gaat ie er dus in. Het is er eentje met harde schijf, die tegelijk een DVD'tje kan draaien. Maar dat kan ik voorlopig nog niet kijken, omdat je daarvoor een externe monitor nodig hebt.

Groetjes

Mathy (die hoopt, dat ie zich in de toekomst wat minder verrijdt)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2006 09:41 #1141206 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic different koek

ja das ok moi,
maar wel different koek. (650 - 1050 eur op kieskeurig.nl)
ga je je radio verwisselen voor deze?
Groeten,
+++t blijft behelpen+++

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-06-2006 20:21 #1141222 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Lekkerdere koek, maar niet z�³ duur
Hallo Jeroen

Volgens de advertentie destijds, zat er een radio/cd-speler in de auto. Die heb ik echter nooit gezien. Dat was december 2004. En er zit nogsteeds geen radio in. Dit wordt dus de eerste in anderhalf jaar.

In Duitsland is elektronica bijna altijd een stuk goedkoper dan in Nederland. De KD-NX901, die ooit 1299 euro kostte, is daar ondertussen al gezakt tot 599 euro. Maar JVC wil van de "navigatiesystemen die lijken op een radio af" (waarschijnlijk omdat iedereen een zuignap aan z'n ruit of een houder op z'n dashboard wil hebben). En hij is dan ook bijna niet meer te krijgen. Via die kennis (die ik dus alleen ken van eeen forum en waarvan ik dus nog nieteens weet hoe hij eruit ziet) heb ik hem gekocht voor 499 euro. En dat terwijl ik alleen maar vroeg of ze ze nog hadden en of er nog pocketnavigations-korting vanaf ging. :-D

groetjes

Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC