bekleding bestuurdersstoel blauw
- Matthias Bunt (GAST)
-
- Junior lid
-
Minder
Meer
12-08-2026 14:24 #1481612
door Matthias Bunt (GAST)
Volvo 740 1985
bekleding bestuurdersstoel blauw is gemaakt door Matthias Bunt (GAST)
de bestuurdersstoel van mijn 740 (4530 blauw) is behoorlijk versleten. Vooral rondom de naden in het zitvlak komen steeds meer gaatjes enzo.
Hebben jullie ideeën hoe ik dit kan oplossen? kan ik de stof nog ergens krijgen en hem laten bekleden? of weet iemand nog een tweedehands voorstoel, die ik kan kopen (de bijrijders stoel bekleding is ook wel te gebruiken lijkt me). of zijn er andere opties?
zie ook de bijlage voor de kleur
Hebben jullie ideeën hoe ik dit kan oplossen? kan ik de stof nog ergens krijgen en hem laten bekleden? of weet iemand nog een tweedehands voorstoel, die ik kan kopen (de bijrijders stoel bekleding is ook wel te gebruiken lijkt me). of zijn er andere opties?
zie ook de bijlage voor de kleur
Volvo 740 1985
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Junior lid
-
Minder
Meer
16-08-2026 01:19 #1481651
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic bekleding bestuurdersstoel blauw
Hallo Matthias
In de bekleding van de voorstoelen zitten gaten voor de verstelling van de rugleuning en de lendensteun. Dus links en rechts kun je niet omwisselen.
Maar in Engeland rijden ze aan de andere kant. Dus daar zit de stoel van de bestuurder rechts. De linker stoel zal daar dus minder slijten.
groetjes
Mathy
In de bekleding van de voorstoelen zitten gaten voor de verstelling van de rugleuning en de lendensteun. Dus links en rechts kun je niet omwisselen.
Maar in Engeland rijden ze aan de andere kant. Dus daar zit de stoel van de bestuurder rechts. De linker stoel zal daar dus minder slijten.
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam