Speaker ideeën?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2021 08:07 #1110636
door V700 register
Speaker ideeën? is gemaakt door V700 register
Ik loop telkens tegen het probleem aan dat mijn volvo maar 2 speakers heeft (alleen in de voordeuren), achterin zitten wel speakerkapjes voor maar zijn geen speakers te bekennen. Voorin heb ik de speakers al vervangen voor een setje van JBL, dit gaat al stukken beter. Nu heb ik vandaag een Subwoofer besteld voor iets meer beleving.
Voor de achterdeuren ook een setje JBL speakers besteld, nu is mijn vraag: Zijn de achterdeuren al wel voorbedraad, dit kon ik zo niet zie. Ik weet dat ik zelf met de gatenzaag de speakers grootte eruit moet zagen, dat zal geen probleem worden maar mijn vraag is of de bedrading er al wel zit..
Groeten Tygo
Voor de achterdeuren ook een setje JBL speakers besteld, nu is mijn vraag: Zijn de achterdeuren al wel voorbedraad, dit kon ik zo niet zie. Ik weet dat ik zelf met de gatenzaag de speakers grootte eruit moet zagen, dat zal geen probleem worden maar mijn vraag is of de bedrading er al wel zit..
Groeten Tygo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-05-2021 22:25 #1466646
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dacht het niet
Die moet je zelf even trekken .
Sub.met versterker ? 5 kanaals ?
Kiek moar uut.straks moet je ook een petje op. Ik heb ook een petjes installatie.
Sub.met versterker ? 5 kanaals ?
Kiek moar uut.straks moet je ook een petje op. Ik heb ook een petjes installatie.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
07-05-2021 07:53 #1466649
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Haha
Het is niet de bedoeling om dat te doen
, Het is een Pioneer gxt-3730b subwoofer. Volgens mij is deze nog redelijk beschaafd maar mistte gewoon ontzettend de lage tonen in de auto.. Nadat je een Golf GTI hebt gereden met een luxe audio systeem valt dit toch wel ontzettend tegen. Vandaar de aanschaf haha
- Peter B.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-05-2021 01:51 #1466656
door Peter B.
Beantwoord door Peter B. in topic Gatenzaag ?
Hoezo dat dan ?
Kijk eens in de deuropening aan de scharnierzijde. Gaat daar een tule met diverse draadje de deur in ?
Best kans dat je speakerdraden onderin de deur liggen.
Deurpaneel er anders even af halen.
Kijk eens in de deuropening aan de scharnierzijde. Gaat daar een tule met diverse draadje de deur in ?
Best kans dat je speakerdraden onderin de deur liggen.
Deurpaneel er anders even af halen.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2021 16:50 #1467028
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Alleen bij een heel vroege,
Alleen bij een heel vroege, kale 740GL heb je een kleine kans dat achter niet voorbedraad is. Dat wil zeggen: van origine. Na 30 jaar valt naturulijk niet te zeggen wat er ooit gesloopt is...
Van betere speakers in de originele gaten knapt het geluid zeker op!
Van betere speakers in de originele gaten knapt het geluid zeker op!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2021 08:03 #1467042
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik ga zeker even het
Ik ga zeker even het deurpaneel loshalen dan, er lopen inderdaad draden door de tule maar dacht dat deze waren voor mijn centrale vergrendeling.. De speakers zijn 13cm maar zijn vrij diep, dus het past net in het deurpaneel, misschien nog iets groter zagen.. 
De subwoofer zit er na een paar tegenslagen ook eindelijk in, nu een fatsoenlijke laadvlakte in elkaar timmeren voor de achterbak, de subwoofer staat namelijk niet helemaal top waardoor het mij alleen maar extra ruimte kost.
De subwoofer zit er na een paar tegenslagen ook eindelijk in, nu een fatsoenlijke laadvlakte in elkaar timmeren voor de achterbak, de subwoofer staat namelijk niet helemaal top waardoor het mij alleen maar extra ruimte kost.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
28-05-2021 11:08 #1467050
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Achter past standaard geen 13
Achter past standaard geen 13 cm, zo uit mijn hoofd. Voor wel, in de deurpanelen vanaf circa 1989. Daarvoor ook niet.
Moderators: Jerry Stam