Raam LV trekt scheef
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2020 09:07 #1109370
door V700 register
Raam LV trekt scheef is gemaakt door V700 register
Mijn raam aan de bestuurderskant trekt scheef en klakt wanneer het (scheef) bovenin is gekomen.
De geleiderails zit wel op zijn plaats, met de groene doppen erin, maar er lijkt speling op het mechaniek te zitten.
Is er een eenvoudige manier om dit op te lossen of moet ik op zoek naar een nieuw mechaniekje. Tips waar ik zo'n mechaniekje kan vinden zijn welkom
De geleiderails zit wel op zijn plaats, met de groene doppen erin, maar er lijkt speling op het mechaniek te zitten.
Is er een eenvoudige manier om dit op te lossen of moet ik op zoek naar een nieuw mechaniekje. Tips waar ik zo'n mechaniekje kan vinden zijn welkom
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
06-01-2020 10:07 #1458449
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic geleidestrippen links en rechts van wat glijmiddel voorzien?
Dat hielp bij mij en sindsdien nooit meer teruggekomen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
06-01-2020 19:48 #1458457
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic dat is het proberen waard!
dat is het proberen waard! Dank je
- Adriaan van der Burgh
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
08-10-2023 16:47 #1473749
door Adriaan van der Burgh
Beantwoord door Adriaan van der Burgh in topic raam lv trekt scheef
Bij mijn 940 van 92 trekt het raam lv ook scheef. Smeren van de geleiderstrippen helpt niet. Als het raam bijna dicht is komt er een harde knal. Ik heb het hele liftmechanisme gedemonteerd en zelfs het motortje vervangen. Helpt allemaal niet. Geleiderstrippen zitten goed vast maar als het raam halverwege open is kan je het wel enigszins heen en weer en op en neer bewegen. Heeft iemand nog een tip? Tijdens het rijden staat het raam op een kier open en geeft vervelend fluitend stromingsgeluid. Adriaan
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
08-10-2023 17:53 #1473750
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic knal betekent dat er iets los zit.
Een knal betekent dat er iets los zit. Kun je luisteren waar de knal vandaan komt, of wat er op het moment van de knal schielijk beweegt?
Succes reinier
Succes reinier
Moderators: Jerry Stam