Lederen bekleding omzetten Volvo 960 (Handbediend/ elektrisch)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2018 11:33 #1107591
door V700 register
Lederen bekleding omzetten Volvo 960 (Handbediend/ elektrisch) is gemaakt door V700 register
Heren,
Ik heb een 960 Turbo (1994) gekocht. Alleen nu is de bestuurdersstoel niet zo mooi meer (lees: instap schade). Heb een heel net interieur kunnen kopen, alleen handbediend, waarbij mijne elektrisch is.
Nu was mijn vraag, wat is het beste, het gehele elektrisch bediende gedeelte overzetten of gewoon de bekleding alleen? En de tweede vraag is, hoe haal ik dan die bekleding los, iemand hier ervaring mee en weet of dit moeilijk is of niet, voordat ik alles stuk maak...?
Oh, en ik heb geen SIPS bags vermoed ik, bouwjaar begin 1994... Niet dat ik straks zo'n luchtzak in mijn gezicht heb met klussen
Heb straks nog een geheel donker grijs leren interieur te koop, mocht iemand interesse hebben, alleen de bestuurders stoel heeft wat schade op de leuning. Voor de rest netjes.
Gr Marc
Ik heb een 960 Turbo (1994) gekocht. Alleen nu is de bestuurdersstoel niet zo mooi meer (lees: instap schade). Heb een heel net interieur kunnen kopen, alleen handbediend, waarbij mijne elektrisch is.
Nu was mijn vraag, wat is het beste, het gehele elektrisch bediende gedeelte overzetten of gewoon de bekleding alleen? En de tweede vraag is, hoe haal ik dan die bekleding los, iemand hier ervaring mee en weet of dit moeilijk is of niet, voordat ik alles stuk maak...?
Oh, en ik heb geen SIPS bags vermoed ik, bouwjaar begin 1994... Niet dat ik straks zo'n luchtzak in mijn gezicht heb met klussen
Heb straks nog een geheel donker grijs leren interieur te koop, mocht iemand interesse hebben, alleen de bestuurders stoel heeft wat schade op de leuning. Voor de rest netjes.
Gr Marc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Reinier Verbeek
-
- Premium lid
-
Minder
Meer
19-02-2018 11:52 #1444039
door Reinier Verbeek
Beantwoord door Reinier Verbeek in topic SIPS bags kun je herkennen aan een klein bakje
Naast de stoel, bakje klein: SIPS. Is een autonoom systeem, dat wordt geactiveerd door het indrukken van een pin, onder een plastic bubbel, die pin is voor sleuteldoeleinden te fixeren met een rode clip die ook daar in de buurt hangt.
Naast de stoel een groter bakje, geen SIPS
Naast de stoel een groter bakje, geen SIPS
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2018 12:17 #1444044
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Je kunt ook het leer laten
Je kunt ook het leer laten repareren. Dat is heel goed mogelijk.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-02-2018 12:29 #1444045
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké, ik ga het toch over
Oké, ik ga het toch over zetten, heb nu dat interieur al gekocht. Repareren zal ook niet goedkoop zijn. Stoel heeft aardig wat schade. Helaas geen foto
Ik heb dit type stoel, zie foto. Geen SIPS Bags denk ik. Was pas vanaf de facelift volgens mij.
Gr Marc
Ik heb dit type stoel, zie foto. Geen SIPS Bags denk ik. Was pas vanaf de facelift volgens mij.
Gr Marc
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2018 11:23 #1444272
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Weet iemand of het interieur
Weet iemand of het interieur van een 940 ‘95 ook in een 960 ‘94 past? Heb een 940 gekocht voor onderdelen voor de auto van mijn vriendin en zit een prachtig beige lederen interieur in...
Zou moeten passen dacht ik. Alleen heeft de 960 dikker vloerkleed en andere deurpanelen.
Weet iemand dit zeker?
Gr Marc
Zou moeten passen dacht ik. Alleen heeft de 960 dikker vloerkleed en andere deurpanelen.
Weet iemand dit zeker?
Gr Marc
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2018 15:35 #1444274
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Stoelrails en
Stoelrails en bevestigingspunten van de achterbank zijn gelijk, dus ja: dat past, als het beiden sedans of beiden estates zijn.
Of het electrisch ook past: je hebt best kans dat stekkers van stoelverwarming, airbags, warschuwingssensoren allemaal anders zijn.
Of het electrisch ook past: je hebt best kans dat stekkers van stoelverwarming, airbags, warschuwingssensoren allemaal anders zijn.
Moderators: Jerry Stam