ISO-fix in 945

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-10-2017 11:23 #1107217 door V700 register
ISO-fix in 945 is gemaakt door V700 register
Dag allemaal,

In verband met een tweede op komst..
Ik vind kinderstoeltjes vastzetten met de gordels toch wat gedoe. Veel werk, opletten dat het goed gebeurt en na verloop van tijd zakt de stoel scheef. Dat de gordels niet zo lang zijn helpt ook al niet.

Het liefst zou ik eigenlijk ISO-fix willen monteren, maar na wat zoekwerk lijkt er in ieder geval geen kant en klare oplossing te zijn. Zijn er hier misschien mensen die het wel voor elkaar gekregen hebben? Is de beugel voor de 850/V70 ook geschikt te maken voor de 940? Mogelijk zou hierbij de bank niet meer plat kunnen, klopt dat?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Coen de Voogd
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
29-10-2017 15:25 #1441756 door Coen de Voogd
Beantwoord door Coen de Voogd in topic Eerder draadje
Zie ook dit eerdere draadje over baby / kinderstoeltjes, de te korte gordels en oplossingen daarvoor: volvo700vereniging.nl/node/52423
Succes (en gefeliciteerde met t (ver)nieuwe vaderschap.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2017 12:05 #1441764 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Base van maxi cosi
Hoi,

Herkenbaar! Wij hebben momenteel drie kinderzitjes op de achterbank van onze 940.

Toen onze jongste nog in de maxi cosi paste, hadden we een base van maxi cosi geïnstalleerd. Die hoef je maar één keer vast te zetten met de gordel (geen gordelverlenger nodig), vervolgens kan je de maxi cosi makkelijk vastklikken en losmaken. De 'poot'/stang aan de voorkant van de base kan je op bodem laten steunen.

Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur maar een pb. We hebben de base namelijk nog en een vierde kindje zit niet in de planning :).

Groeten uit Tilburg
Willem

• Mark Franken
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
30-10-2017 13:36 #1441770 door Mark Franken
Beantwoord door Mark Franken in topic Ik heb destijds een isofix
Ik heb destijds een isofix beugeltje op internet gekocht (volgens mij van een focus) en deze vastgelast op de plek die mij het beste leek (onder de rugleuning). Werkte perfect!
De discussie over veiligheid van een zelf aangebrachte voorziening valt natuurlijk te voeren, maar ik vind het een acceptabele oplossing, icm de veiligheid die je in de auto en het verkeer hebt.

Zo iets was het:
ift.tt/ZGxW9p

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC