Luchtpijp / ventilatiekanaal achter dashboard kastje

• Jp Van Bommel (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-04-2017 15:30 #1106676 door Jp Van Bommel (GAST)
Luchtpijp / ventilatiekanaal achter dashboard kastje is gemaakt door Jp Van Bommel (GAST)
Dag allemaal,
Ik probeer het dashboard kastje weer fatsoenlijk te monteren nadat ik een verdamper heb geplaatst.
Dat lijkt allemaal niet moeilijk maar de luchtpijp die van het middenconsole naar jet rooster rechts op het dashboard loopt lijkt helemaal niet te passen.
Ik breek m'n hoofd erop. Ik kan voorlopig kiezen, ...of de pijp aan de rechterkant bevestigen , ..of links tegen het midden console waar de lucht vandaan komt. Beiden vast lukt niet , ..daar is het pijpje te kort voor. Bovendien valt het handschoenenkastje niet netje terug. Er ontbreekt wel 3 a 4 cm pijp lijkt het. Dus heb ik een 80mmPVC mof gevijld en passend gemaakt . Die kan er helemaal tussen en valt over de pijp tegen het midden console aan.
Echter dan past het handschoenen kastje helemaal niet meer. Het zit gewoon in de weg. Meer dan het pijpje hen ik niet kunnen vinden toen ik het uit elkaar haalde. Ontbreekt hier iets??? Wie helpt mij ?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jp Van Bommel (GAST)
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
29-04-2017 16:08 #1437024 door Jp Van Bommel (GAST)
Beantwoord door Jp Van Bommel (GAST) in topic Halleluja
Opgelost ..., onder het witte kousje zit een telescopisch gedeelte in het midden ongeveer.
Het zat erg vast.

• Adrian Maarleveld
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-04-2017 16:13 #1437025 door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic Trombone
De pijp bestaat uit twee delen die je uit elkaar kunt trekken om zo de lengte goed af te stellen. Met die rare sok er overheen zie je dat niet. Nu zit de bocht links in de weg voor het kastje.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC