dashboardkast
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2016 11:42 #1106152
door V700 register
dashboardkast is gemaakt door V700 register
Het slotje van het dashboardkastje is kapot en verwijderd. Is het voldoende om een ander slotje erin te zetten?
Bvd,
Rob
Bvd,
Rob
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2016 12:36 #1433040
door Wim Pothoven
Beantwoord door Wim Pothoven in topic slot dashboardkastje
Hallo Rob,
Heb ook een nieuw slot in dashboardkastje. Het idd voldoende om het oude slot te verwijderen. Als 't goed is heb je een ring over waarmee het slot vastgeklemd zat tegen deksel. Diezelfde ring kun je weer gebruiken om je nieuwe slot te borgen. Heb destijds via vin-code een slot "op maat" kunnen bestellen en kan nu met de autosleutel het kastje weer gewoon afsluiten.
Succes Wim/ lid 1409
740GL Blackline/ M47/ B230K/ Bj 1989
Heb ook een nieuw slot in dashboardkastje. Het idd voldoende om het oude slot te verwijderen. Als 't goed is heb je een ring over waarmee het slot vastgeklemd zat tegen deksel. Diezelfde ring kun je weer gebruiken om je nieuwe slot te borgen. Heb destijds via vin-code een slot "op maat" kunnen bestellen en kan nu met de autosleutel het kastje weer gewoon afsluiten.
Succes Wim/ lid 1409
740GL Blackline/ M47/ B230K/ Bj 1989
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2016 20:58 #1433047
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kastje
Hartelijk dank voor je reactie Wim. Als ik onbescheiden mag zijn: wat kostte dat slotje?
Groet,
Rob
Groet,
Rob
- Wim Pothoven
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-12-2016 22:17 #1433050
door Wim Pothoven
Beantwoord door Wim Pothoven in topic slot dashboardkastje
Hallo Rob,
Had al snel even gezocht of ik direct de prijs erbij kon geven. Na enig speurwerk factuur nog gevonden. Als ik het goed heb is het onderdeel nr. 1268215, dit kostte mij oktober 2014 euro 86.50 ex btw. Extra reservesleutel werd meegeleverd. Niet goedkoop, maar wel helemaal origineel. Inbouw is daarna één minuut werk
Succes Wim
740GL Blackline/ M47/ B230K/ bj. '89/ 117k
Had al snel even gezocht of ik direct de prijs erbij kon geven. Na enig speurwerk factuur nog gevonden. Als ik het goed heb is het onderdeel nr. 1268215, dit kostte mij oktober 2014 euro 86.50 ex btw. Extra reservesleutel werd meegeleverd. Niet goedkoop, maar wel helemaal origineel. Inbouw is daarna één minuut werk
Succes Wim
740GL Blackline/ M47/ B230K/ bj. '89/ 117k
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2016 10:24 #1433055
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Met dergelijke prijzen kan je
Met dergelijke prijzen kan je ook eens kijken of een bestaand slotje (van een sloper) is om te coderen naar jouw sleutel. Een goede sleutel/slotenmaker kan zoiets wel doen.
Wat dat gaat kosten weet ik niet precies, maar een sleutel laten maken bij een bestaand slot kostte mij vorig jaar iets meer dan een tientje.
Wat dat gaat kosten weet ik niet precies, maar een sleutel laten maken bij een bestaand slot kostte mij vorig jaar iets meer dan een tientje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-12-2016 16:53 #1433061
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kastje
Dank voor de reacties! Nog één vraagje: toen het slot kapot was heb ik het dashbordkastje moeten laten openbreken. Daarbij is niet alleen het slot kapotgegaan, maar is ook het stukje metaal waar het slot achter valt verdwenen. Zeg maar het gedeelte van het slot dat vast in het kastje zit, niet het gedeelte waar je de sleutel in kan stoppen. Is zoiets te repareren zodat ik een bestaand slot nog kan gebruiken?
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-12-2016 12:42 #1433078
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Ik zou gewoon naar een goed
Ik zou gewoon naar een goed dashboardkastje op zoek gaan en daar een werkend slotje in zetten.
Voor een 940 hoef je alleen de dashboardkleur te matchen, en met/zonder passagiersairbag is het kastje anders. Het kastje is gemakkelijk zelf uit te wisselen: twee bouten en twee schroeven.
Volgens mij heb ik nog een zwart kastje liggen (zonder airbag).
Voor een 940 hoef je alleen de dashboardkleur te matchen, en met/zonder passagiersairbag is het kastje anders. Het kastje is gemakkelijk zelf uit te wisselen: twee bouten en twee schroeven.
Volgens mij heb ik nog een zwart kastje liggen (zonder airbag).
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2016 17:08 #1433154
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De
mijne was ook kapot,vanmiddag er eentje ingezet uit een sloper,fluitje van een cent dat omwisselen .zelfs ik kan dat en dat zegt toch wel iets ,heb meer verstand van hout zo
heeft iedereen wel een gave.
Groeten Ted.
heeft iedereen wel een gave.
Groeten Ted.
- Ton Visser (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2016 19:09 #1433156
door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Bravo!
Goed gedaan Ted.
Groeten,
Groeten,
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-12-2016 20:15 #1433160
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Dat is helaas geen metaal,
Dat is helaas geen metaal, maar die beugel is van plastic waar het slot in valt. En idd gewoon bij de sloop, iedere sloop heeft ergens wel een 7/9 ergens zielig in een hoekje staan. Sleutel zou ik niet eens naar kijken, zolang die dicht klikt. Op slot wil je dat ding toch niet, het is niet alsof die slappe plastic beugel ook maar iets kan hebben.
Moderators: Jerry Stam