Leer beschadiging verhelpen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2016 10:09 #1105416
door V700 register
Leer beschadiging verhelpen is gemaakt door V700 register
Heren,
Mijn 940 met zgn 'turbo' interieur (zwart half leer met zwart wit geblokt stof) heeft een beschadiging aan het leer op de bestuurders stoel. Zal wel instap schade zijn, maar het leer is dus door... Iemand een idee of en hoe dit te maken is? Alvast bedankt.
Gr,
Marc
Mijn 940 met zgn 'turbo' interieur (zwart half leer met zwart wit geblokt stof) heeft een beschadiging aan het leer op de bestuurders stoel. Zal wel instap schade zijn, maar het leer is dus door... Iemand een idee of en hoe dit te maken is? Alvast bedankt.
Gr,
Marc
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2016 11:00 #1428387
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic http://www.colourlock.nl/
www.colourlock.nl/
levert producten voor leer herstel.
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Er zijn vast ook nog wel andere leveranciers van dit soort producten.
Je kan natuurlijk ook naar een autobekleder gaan om het leer te laten herstellen
Ik heb er zelf geen ervaring mee. Er zijn vast ook nog wel andere leveranciers van dit soort producten.
Je kan natuurlijk ook naar een autobekleder gaan om het leer te laten herstellen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2016 17:11 #1428389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ZWART
Is een mooie en makkelijke kleur om zelf te herstellen
Ik zou zelf even naar ( B.v ) Meneer Sam in Apeldoorn gaan ,dan is het echt weer goed. Of een zaak bij jou in de buurt natuurlijk.Zelf de stoel aanleveren en er een andere tijdelijk inzetten .
Ik zou zelf even naar ( B.v ) Meneer Sam in Apeldoorn gaan ,dan is het echt weer goed. Of een zaak bij jou in de buurt natuurlijk.Zelf de stoel aanleveren en er een andere tijdelijk inzetten .
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-05-2016 23:30 #1428394
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Leer
Hallo Marc
In het verleden hadden we wel eens "cosmetische dagen" binnen de vereniging. Op dat soort dagen kwamen er experts in o.a. "uitdeuken zonder spuiten" en mensen van "Dr. Vinyl" langs. "Dr. Vinyl" doet ook leerreparatie.
groetjes
Mathy
In het verleden hadden we wel eens "cosmetische dagen" binnen de vereniging. Op dat soort dagen kwamen er experts in o.a. "uitdeuken zonder spuiten" en mensen van "Dr. Vinyl" langs. "Dr. Vinyl" doet ook leerreparatie.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
25-05-2016 13:49 #1428429
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt voor de tips! Ik ga
Bedankt voor de tips! Ik ga even voor een budget oplossing en dat is gewoon er een stuk (leer) achter plakken, lijmen en dan met colorlouck of wat soortgelijks het weer netjes te maken. Eens kijken hoe dat in zijn werk gaat...
Gr,
Marc
Gr,
Marc
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2016 01:03 #1428440
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Skaileer (PVC dus)
Hallo Marc
Naar alle waarschijnlijkheid is het geen echt leer, maar kunstleer.
groetjes
Mathy
Naar alle waarschijnlijkheid is het geen echt leer, maar kunstleer.
groetjes
Mathy
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-05-2016 11:10 #1428451
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Maar dan toch wel écht
Maar dan toch wel écht kunstleer
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-05-2016 10:55 #1428470
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Beetje echt...
De brochure zegt: "Pluche/leder combinatie tegen meerprijs leverbaar op 940 GL. Pluche/ leder combinatie: randen zitgedeelte en voorzijde rugleuning uitgevoerd In leder, zij' en achterkant uitgevoerd In kunstleder"
Dus het gedeelte wat stuk is, is nog wel 'echt' leder, het is nog de voorzijde van de rugleuning namelijk...
Dus het gedeelte wat stuk is, is nog wel 'echt' leder, het is nog de voorzijde van de rugleuning namelijk...
Moderators: Jerry Stam