deurpaneel - pinnetje en stang deurpin
- Andy Bauwens
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-12-2015 23:05 #1104751
door Andy Bauwens
deurpaneel - pinnetje en stang deurpin is gemaakt door Andy Bauwens
Hallo,
Heb hier gisteren een deurpaneel van een 940 deur gehaald en daarbij is het stangetje losgekomen van de deurpin. Wat zitten friemelen en wellicht niet de juiste werkwijze gehanteerd bij het afhalen van het paneel ...
Weet er soms iemand hoe ik het stangetje in de deur (verlengde van de pin dat bovenkomt in het deurpaneel aan het raam) terug goed kan monteren ?
Ik weet waar de stang in moet binnen in de deur, maar die clip dat er over moet lukt niet direct. De clip zorgt er voor zodat het stangetje er niet terug uit kan floepen bij bediening (borging).
Iemand misschien handige tips
?
Of moet / kan ik iets demonteren zodat ik er goed aan kan (slot op zijkant deur ?) , zodat ik de clip er over kan schuiven ? Ik kan er niet goed aan met mijn hand ...
Een gat boren in de deur lijkt mij niet direct de oplossing
Mvg,
K.
Heb hier gisteren een deurpaneel van een 940 deur gehaald en daarbij is het stangetje losgekomen van de deurpin. Wat zitten friemelen en wellicht niet de juiste werkwijze gehanteerd bij het afhalen van het paneel ...
Weet er soms iemand hoe ik het stangetje in de deur (verlengde van de pin dat bovenkomt in het deurpaneel aan het raam) terug goed kan monteren ?
Ik weet waar de stang in moet binnen in de deur, maar die clip dat er over moet lukt niet direct. De clip zorgt er voor zodat het stangetje er niet terug uit kan floepen bij bediening (borging).
Iemand misschien handige tips
?Of moet / kan ik iets demonteren zodat ik er goed aan kan (slot op zijkant deur ?) , zodat ik de clip er over kan schuiven ? Ik kan er niet goed aan met mijn hand ...
Een gat boren in de deur lijkt mij niet direct de oplossing
Mvg,
K.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Andy Bauwens
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2015 17:38 #1424074
door Andy Bauwens
Beantwoord door Andy Bauwens in topic niemand die een suggestie
niemand die een suggestie heeft ? beetje flauw hoor ...
- Derk Wiegman
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-12-2015 23:52 #1424087
door Derk Wiegman
Beantwoord door Derk Wiegman in topic Pielen
Hallo K.
Volgens mij is er geen handige methode voor, kleine handen is een voordeel en droog (buiten de deur) oefenen geeft je wat routine om e.e.a. ongezien te bevestigen.
Volgens mij is er geen handige methode voor, kleine handen is een voordeel en droog (buiten de deur) oefenen geeft je wat routine om e.e.a. ongezien te bevestigen.
- Andy Bauwens
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-12-2015 10:16 #1424134
door Andy Bauwens
Beantwoord door Andy Bauwens in topic Hoi,
Hoi,
Okay, het komt er op aan om te proberen dan en niet op te geven
Bedankt voor de reply, komt in orde.
Okay, het komt er op aan om te proberen dan en niet op te geven
Bedankt voor de reply, komt in orde. Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Jerry Stam