help, waterlekkage Rechts Onder nog niet opgelost maar bijna
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2015 16:36 #1103657
door P.J. Bus
help, waterlekkage Rechts Onder nog niet opgelost maar bijna is gemaakt door P.J. Bus
Ik had bij mijn bijrijderskant een behoorlijke lekkage. Die kwam vanuit het rubber in het schutboard voor de voorbereide airco unit, door het klepje aan het voeteneind RV en door het deurrubber. Alles aangepakt, maar..... , het daarna bleef het nat. Niet meer kleddernat. Gisteravond met een colleeg de tuinslang erop gezet.
Het water sijpelt achter de kachelmotor en achter de CU-unit langs, van boven naar beneden (druppeltjes). Dus niet via de kachelunit, nee langs het schutboard, en het komt van boven. We hadden geen tijd meer om het handschoenenkastje te verwijderen. Dat gaan we nog een keer doen.
Wat kan dat zijn? Zelf denk ik aan verweerde raamkit, aansluiting parafaandeksel, niet sluitende lasnaden ergens...iemand?
Het water sijpelt achter de kachelmotor en achter de CU-unit langs, van boven naar beneden (druppeltjes). Dus niet via de kachelunit, nee langs het schutboard, en het komt van boven. We hadden geen tijd meer om het handschoenenkastje te verwijderen. Dat gaan we nog een keer doen.
Wat kan dat zijn? Zelf denk ik aan verweerde raamkit, aansluiting parafaandeksel, niet sluitende lasnaden ergens...iemand?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-04-2015 21:37 #1417604
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lekken via schutbord
Hier een foto van schut bord met daarop alle doorgangen welke mogelijk door kunnen lekken ?
- P.J. Bus
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
19-04-2015 16:54 #1417654
door P.J. Bus
Beantwoord door P.J. Bus in topic Top!
Ik ga de gaten checken!
Heb je ook foto's van dichterbij (bv boven de parafaan? Bij mij zit het lek links bovenin op de foto, in de hoek parafaan-ruit. Maar hij kan volgens mij ook nog zitten in het chassis boven waar de aan/uit schakelaar zit van de plaffonairelampje.
Heb je ook foto's van dichterbij (bv boven de parafaan? Bij mij zit het lek links bovenin op de foto, in de hoek parafaan-ruit. Maar hij kan volgens mij ook nog zitten in het chassis boven waar de aan/uit schakelaar zit van de plaffonairelampje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
20-04-2015 21:15 #1417680
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ander foto 's
Hier nog een paar Federervolvo :
Stuur anders even emailadres , kan ik meer foto's mailen .
Stuur anders even emailadres , kan ik meer foto's mailen .
Moderators: Jerry Stam