elektrisch bedienbare stoel inbouwen
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2015 22:15 #1103354
door V700 register
elektrisch bedienbare stoel inbouwen is gemaakt door V700 register
Vandaag heb ik via de verenigingsadvertenties een elektrisch bedienbare stoel uit een 940 aangeschaft, Arjan, nog bedankt voor de koffie 
Zojuist de oude bekleding verwijderd en alles schoongemaakt zie foto's.
Alles ziet er nog erg netjes uit, in het weekend wil ik de huidige stoel uit mijn 940 halen en de (leren) bekleding over zetten, voordat ik dit doe wil ik de stoel aansluiten op 12V om alles nog eens te testen, smeren en eventueel afstellen.
Kan iemand mij aan een elektrisch schema helpen of vertellen waar ik 12V op kan zetten.
En niet onbelangrijk, een bedieningshandleiding.
Alvast bedankt!
Zojuist de oude bekleding verwijderd en alles schoongemaakt zie foto's.
Alles ziet er nog erg netjes uit, in het weekend wil ik de huidige stoel uit mijn 940 halen en de (leren) bekleding over zetten, voordat ik dit doe wil ik de stoel aansluiten op 12V om alles nog eens te testen, smeren en eventueel afstellen.
Kan iemand mij aan een elektrisch schema helpen of vertellen waar ik 12V op kan zetten.
En niet onbelangrijk, een bedieningshandleiding.
Alvast bedankt!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2015 22:32 #1416252
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Welk bouwjaar
Welk bouwjaar is je eigen auto? Vanaf een bepaald jaar liggen de stekkertjes al voorbedraad in de 940
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2015 23:20 #1416253
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bouwjaar 1998, de stoel komt
Bouwjaar 1998, de stoel komt volgens mij uit een 96er
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-02-2015 23:38 #1416254
door Jerry Stam (GAST)
Beantwoord door Jerry Stam (GAST) in topic Bedrading
Dan ligt de bedrading er vrijwel zeker al.
Onder het plastic kapje vooraan de stoel als je instapt.
Alleen even de kleuren controleren als je het bouwjaar van de autostoel niet precies weet
Onder het plastic kapje vooraan de stoel als je instapt.
Alleen even de kleuren controleren als je het bouwjaar van de autostoel niet precies weet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2015 20:27 #1416371
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klaar!
De stoel zit er in. Het was wel wat meer werk dan ik in eerste instantie had gedacht.
Omdat mijn stoelen zijairbags hebben en de elektrische niet was het wat meer werk. De behuizing met bediening moest ik samenstellen van de oude en nieuwe, gelukkig was dit plug en play, alleen nu heb ik een grijze bak met zwart bedieningspaneel.
De connector voor de bediening was aanwezig, dus dat viel weer mee.
Ik moest alleen de zijkappen bij de rugleuning aanpassen omdat die niet goed pasten.
Ik ben helemaal happy met de stoel
Omdat mijn stoelen zijairbags hebben en de elektrische niet was het wat meer werk. De behuizing met bediening moest ik samenstellen van de oude en nieuwe, gelukkig was dit plug en play, alleen nu heb ik een grijze bak met zwart bedieningspaneel.
De connector voor de bediening was aanwezig, dus dat viel weer mee.
Ik moest alleen de zijkappen bij de rugleuning aanpassen omdat die niet goed pasten.
Ik ben helemaal happy met de stoel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-03-2015 20:48 #1416372
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic eindresultaat!
Mooi gedaan, Arjan!
Dank voor de foto's in het draadje. Ik kan goed zien wat me nog te wachten staat!
Van de donorstoelen heb ik de leren bekleding al van de frames af. So far so good.
Van de week gaat de bestaande passagiersstoel uit mn auto, daar maar eens ervaring mee opdoen, met opbouwen.
Dank voor de foto's in het draadje. Ik kan goed zien wat me nog te wachten staat!
Van de donorstoelen heb ik de leren bekleding al van de frames af. So far so good.
Van de week gaat de bestaande passagiersstoel uit mn auto, daar maar eens ervaring mee opdoen, met opbouwen.
- LJ
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
02-03-2015 11:37 #1416382
door LJ
1800S '67
Beantwoord door LJ in topic Goed idee! Ik wil precies
Goed idee! Ik wil precies hetzelfde doen als ik een goeie elektrische stoel kan vinden (een bedienbare dan hehe).
1800S '67
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-03-2015 11:45 #1416383
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik
Ik kan er naast zitten, maar volgens mij is het bedieningspaneel altijd zwart (ook bij een grijs interieur en grijze kappen rondom het stoelframe).
Moderators: Jerry Stam