Schakelaar knipperlichten vergaan

• F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2014 20:47 #1102829 door F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
Schakelaar knipperlichten vergaan is gemaakt door F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
De drukknop aan de stuurkolom waarmee je alle knipperlichten aanzet als waarschuwing (ik weet niet hoe die schakelaar officieel heet). Is opeens tot volledige ontleding overgegaan. Dat wil zeggen, het rode doorzichtige kapje viel, door ouderdom, na indrukken helemaal uit elkaar. Drukknop en lampje daarin werken wel. Als ik in Vadis kijk, is deze schakelaar integraal onderdeel van de hendel waarmee richtingaanwijzer en cruise control bediend worden.
De vraag is: Is dit kapje toch los te vervangen, of moet inderdaad de hele assy vervangen worden?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2014 21:29 #1414028 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic moet los kunnen?
Ik weet het niet maar op een advertentie op dit forum (vaste adverteerders) zie je hoe het in elkaar steekt: s508.photobucket.com/albums/s322/ALEXAND...current=DSC01072.jpg

Ik heb het kapje al eens gelijmd - het lijkt me dat het eraf kan want er zit immers ook een lampje in.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-12-2014 22:20 #1414033 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Opzich kan het kapje los, kan
Opzich kan het kapje los, kan wel even kijken, heb denk ik nog wel een knop liggen zonder CC.

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2014 10:16 #1414047 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Met heel voorzichtig werken
Met heel voorzichtig werken kan het kapje er onbeschadigd vanaf komen: het zit met een mini-lipje geborgd. Maar drie van de vier keren breekt het bij ene poging tot demontage: ze zijn allemaal verhard...

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2014 10:39 #1414051 door F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann (GAST) in topic proberen
Ok, als ik het goed begrijp kan ik dus beter op zoek gaan naar de complete assy met hendel met cruisecontrol. Als dat niet lukt kan ik proberen een hendel zonder cruise te nemen en het knopje, met driesecondenlijm bij de hand, over te zetten.
Al dat verharde plastic begint zo zoetjes aan wel een probleempje te worden....

• Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-12-2014 10:49 #1414052 door F.P.A.M. Schmiermann (GAST)
Beantwoord door F.P.A.M. Schmiermann (GAST) in topic Gezocht
Aangezien de advertentiemodule niet blijkt te werken (ik krijg een foutmelding als ik de 'gezocht' advertentie wil opslaan), vraag ik het maar in dit draadje.
Ik zoek dus de complete assy van richtingaanwijzerhendel met cruisecontrol en drukknop. Reageren aub via PM. Alleen een gaaf, compleet kapje mag natuurlijk ook.

Moderators: Jerry Stam