Bekleding bestuurdersstoel
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2014 20:02 #1102627
door V700 register
Bekleding bestuurdersstoel is gemaakt door V700 register
Goedenavond,
Gisteren de nieuwe aanwinst opgehaald.
Ritje van 2 uur en wat een genot. Heel de weg met een wagenbrede grijns achter het stuur gezeten.
Dit is weer echt autorijden. Zo leuk. Is niet zo perfect als de BMW of een andere moderne auto maar qua fun per kilometer / euro onverslaanbaar.
Hoewel de 940 voor haar/zijn leeftijd in een hele goede staat is zijn er natuurlijk wel enkele punten ter verbetering. Zo is de bekleding van de bestuurdersstoel aan de onderzijde losgescheurd (zie foto). Volgens mij is dit een bekend euvel aangezien ik dit al vaker gezien heb.
Bestaat hiervoor een easy fix die door de handige dhz-er uitgevoerd kan worden? Of is het beter om het zo te laten omdat het geen kwaad kan?
Alle advies is welkom daarvoor dank alvast.
Gisteren de nieuwe aanwinst opgehaald.
Ritje van 2 uur en wat een genot. Heel de weg met een wagenbrede grijns achter het stuur gezeten.
Dit is weer echt autorijden. Zo leuk. Is niet zo perfect als de BMW of een andere moderne auto maar qua fun per kilometer / euro onverslaanbaar.
Hoewel de 940 voor haar/zijn leeftijd in een hele goede staat is zijn er natuurlijk wel enkele punten ter verbetering. Zo is de bekleding van de bestuurdersstoel aan de onderzijde losgescheurd (zie foto). Volgens mij is dit een bekend euvel aangezien ik dit al vaker gezien heb.
Bestaat hiervoor een easy fix die door de handige dhz-er uitgevoerd kan worden? Of is het beter om het zo te laten omdat het geen kwaad kan?
Alle advies is welkom daarvoor dank alvast.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2014 20:42 #1413259
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kan geen kwaad
Hoi Martijn,
Kan geen kwaad. Maar als je het mooi wilt hebben, dan kun je het best even een andere zitting monteren.
Zelf heb ik hetzelfde probleem gehad dat ik op die manier heb opgelost door aan andere zitting op te halen bij autorima in druten.
Groet Lieme Huib
Kan geen kwaad. Maar als je het mooi wilt hebben, dan kun je het best even een andere zitting monteren.
Zelf heb ik hetzelfde probleem gehad dat ik op die manier heb opgelost door aan andere zitting op te halen bij autorima in druten.
Groet Lieme Huib
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2014 21:41 #1413266
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zitting of bekleding?
Nieuwe bekleding gehaald of een nieuwe stoelzitting/vulling? Ik begreep dat deze oudere bekleding (tricot-pluche genaamd destijds) niet meer te krijgen is? Die van mij heeft ook slijtage nl, na 400.000km al
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-11-2014 21:47 #1413270
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vermoedelijk
Vermoedelijk een vulling (het schuim) met een hoes (de bekleding) er nog omheen. Ik zou het in ieder geval zo proberen, dan hoef je de bekleding er ook niet af te halen/weer goed omheen te krijgen. Als je een passagierszitting neemt (even checken of het past) dan heb je meteen een minder uitgezeten zitting.
Moderators: Jerry Stam