Hoe stoelverwarmingsmatje bevestigen?

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-11-2014 12:58 #1102545 door Pascal Kogelman
Hoe stoelverwarmingsmatje bevestigen? is gemaakt door Pascal Kogelman
De stoelverwarming van mijn bestuurtdersstoel doet het niet. Relais en schakelaar zijn doorgemeten door gerben tijdens de sleuteldag in Elburg en  werken wel, dus waarschijnlijk is het matje stuk. Ik heb uit een andere stoel (met dank aan Arjan) een matje getrokken, deze zat een soort van vastgelijmd op het zitschuim. Dit matje is doorgemeten: 1,7 Ohm (geeft ongeveer 8 Amp), ik ga er dus vanuit dat hij het doet omdat bij een kapot matje je oneindig meet.
Mijn vraag is: Hoe bevestig ik dat matje straks in mijn stoel? Gewoon los tussen het leer en het schuim schuiven, of vastplakken zodat het niet kan schuiven. o.i.d.? En zo ja, waarmee zet je het matje dan vast zonder dat er gevaarlijke situaties kunnen ontstaan door de warmte?
groet,
Pascal

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Cor Jan van Rhijn
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-11-2014 13:05 #1412729 door Cor Jan van Rhijn
Beantwoord door Cor Jan van Rhijn in topic Plakband
Ik heb het destijds met een mooi breed dubbelzijdig plakband vastgezet. Als je het los laat liggen gaat het - mijn ervaring - tijdens het terugzetten en straktrekken van de bekleding aan de schuiverij en dat is wel even lastig. Dubbelzijdig plakband werkte bij mij prima, zat net zo vast als die originele plaklaag. Ik heb dus wel stroken gebruikt en veel vrije ruimte. Heb nog niets verbrand...
Cor-Jan

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
23-11-2014 13:10 #1412948 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic tape
Bedankt voor deze tip Cor-Jan. Ik ga dubbelzijdig tape halen.

Moderators: Jerry Stam