parrot
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2014 21:18 #1102146
door V700 register
parrot is gemaakt door V700 register
Volvisten
Ik krijg een parrot asteroid die ik net op mp heb gekocht niet goed aan de praat. lampjes en schermen gaan wel aan maar krijg steeds foutmeldingen. Kent iemand een radio inbouwer in de regio Emmen-Assen ?
Groet, Sylvo
Ik krijg een parrot asteroid die ik net op mp heb gekocht niet goed aan de praat. lampjes en schermen gaan wel aan maar krijg steeds foutmeldingen. Kent iemand een radio inbouwer in de regio Emmen-Assen ?
Groet, Sylvo
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-10-2014 21:22 #1410728
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Je moet dan bij Dregema in
Je moet dan bij Dregema in Emmen zijn. Die kunnen dat uitstekend. Ze hebben dat voor mij meerdere keren gedaan. Dregema (= automat) zit naast Carglass.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 00:02 #1410739
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Auw...
Ik heb er ook een :(Veel betaald? Ik in 2011 (?) 249 en 35 euro inbouw. Maar dat viel de inbouwer vies tegen, bijna anderhalf uur. Hele ding valt mij heel vies tegen!
Heb je de reset al geprobeerd? Kan er wel een update op zetten als je zaterdag naar de sleuteldag in Langezwaag gaat. <a href="">Maar wees niet verbaasd als dit je gebeurt!
Veel betaald trouwens? Ik destijds nieuw 249 en 35 euro inbouw. Maar dat viel de inbouwer vies tegen, bijna anderhalf uur.
Succes!
Heb je de reset al geprobeerd? Kan er wel een update op zetten als je zaterdag naar de sleuteldag in Langezwaag gaat. <a href="">Maar wees niet verbaasd als dit je gebeurt!
Veel betaald trouwens? Ik destijds nieuw 249 en 35 euro inbouw. Maar dat viel de inbouwer vies tegen, bijna anderhalf uur.
Succes!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 00:07 #1410741
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Papagaai
Ga er maar vanuit dat dat ding gewoon kapot is, wat daar nou aan fout, zo'n pairot.
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 09:11 #1410742
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic Dregema is een ervaren
Dregema is een ervaren inbouwer. Alle spookverhalen van hierboven zijn hier niet van toepassing. Als 'ie kapot is, houdt alles op natuurlijk. Maar daar ben je dan snel achter.
Heb meerdere Parrots gehad (in mijn 960, S80 en in de C70). Prima dingen, nooit kapot, werken uitstekend met alle telefoons. Professioneel laten inbouwen door Dregema.
Heb meerdere Parrots gehad (in mijn 960, S80 en in de C70). Prima dingen, nooit kapot, werken uitstekend met alle telefoons. Professioneel laten inbouwen door Dregema.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 15:46 #1410755
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klopt, op één uitzondering na
Update: Ik heb de laatste versie van de software geinstalleerd omdat ik 'm zaterdag toch wilde meenemen. Alhoewel het begon met een crash lijkt het er op dat een de grootste ergernissen, die ellenlange opstart, aanzienlijk korter is geworden. Wellicht weet ik zaterdag nog meer 
En die uitzondering is de Asteroid. Handsfree deel doet het zoals je van parrot verwacht, en zoals ik het ook eerder en in de twingo heb ervaren. Mede daarom koos ik toen voor een combi omdat ik flauw werd van de oude radio die geen zelfmaak cd's kon spelen.
Het radio gedeelte zuigt ontzettend. Het is een van mijn grootste miskopen op electronica gebied.
En, voor de duidelijkheid, mijn PA is ingebouwd door een professionele inbouwer uit Huizen/Almere.
Maar nog geen reactie van TS over reset en update dus ik ben benieuwd!
En die uitzondering is de Asteroid. Handsfree deel doet het zoals je van parrot verwacht, en zoals ik het ook eerder en in de twingo heb ervaren. Mede daarom koos ik toen voor een combi omdat ik flauw werd van de oude radio die geen zelfmaak cd's kon spelen.
Het radio gedeelte zuigt ontzettend. Het is een van mijn grootste miskopen op electronica gebied.
- Na het starten duurt het zo'n 2 minuten voor de radio het doet (alhoewel je na anderhalve minuut vaak of de radio of de USB hoort, die je niet stil kan zetten gedurende de opstart tijd)
- automatisch zoeken naar een andere frequentie gebeurt meestal pas als je handmatig naar de volgende gaat en weer terug. Niet altijd, in Amsterdam komt er dan een andere zender op (Fun FM of zoiets, geen Radio1)
- tijdens het rijden, ook in de middle of nowhere, krijg je af en toe (gemiddeld 6 x per uur) voor 2 of 3 seconden een ander signaal. Ik dacht eerst dat het bluetooth was, maar dat kan niet omdat er vaak niets in de buurt is.
En, voor de duidelijkheid, mijn PA is ingebouwd door een professionele inbouwer uit Huizen/Almere.
Maar nog geen reactie van TS over reset en update dus ik ben benieuwd!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 17:00 #1410761
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic radio
Staat je radio niet in de Demo modus? Dat heb ik ook als de stroom er af is geweest,
dan is hij eerst even stil en begint dan zachtjes te spelen.........
Ik heb geen Asteroid maar een Kenwood, maar die doet dan ook raar....
Groet Harry.
dan is hij eerst even stil en begint dan zachtjes te spelen.........
Ik heb geen Asteroid maar een Kenwood, maar die doet dan ook raar....
Groet Harry.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 17:17 #1410763
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Da's nieuw voor me
Ik heb destijds uitgebreid contact gehad met Parijs, en over een demo modus hebben ze het nooit gehad. Ook in de uitgebreide handleiding zie ik niets over een demo modus staan.
Maar, en volgens mij heb ik 'm al bijna 3 jaar, hopelijk is het nu verbeterd
Maar, en volgens mij heb ik 'm al bijna 3 jaar, hopelijk is het nu verbeterd
- Lex Stax (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 19:42 #1410769
door Lex Stax (GAST)
Beantwoord door Lex Stax (GAST) in topic De verschijnselen van JP's
De verschijnselen van JP's Parrot komen me totaal onbekend voor. Heb de Parrots destijds gebruikt met de originele radio's in de diverse Volvo's (960, S80 2002 en C70 2001 en een Daimler V12 1995). Probleemloos.
Ik vermoed derhalve toch een inbouwprobleem of een andere fout. Dit is niet normaal.
Gebruik nu een Kenwood met ingebouwde Parrot en een Alpine. Helemaal perfect. De Kenwood is het beste!
Ik vermoed derhalve toch een inbouwprobleem of een andere fout. Dit is niet normaal.
Gebruik nu een Kenwood met ingebouwde Parrot en een Alpine. Helemaal perfect. De Kenwood is het beste!
- André Struis
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-10-2014 20:44 #1410772
door André Struis
Beantwoord door André Struis in topic Honderd
Ik schat zo in dat ik er wel zeker 100 ingebouwd heb, in de meest uiteenlopende voertuigen.
Nog nooit problemen of storingen gehad.
Ja, 24 volt vinden ze niet lekker.............
Nog nooit problemen of storingen gehad.
Ja, 24 volt vinden ze niet lekker.............
Moderators: Jerry Stam