Terugmonteren stoffen paneeltjes in deurpaneel
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Er staat hier veel over het vervangen van de stoffen of houten paneeltjes in de deurpanelen. Maar ik heb nu mijn paneeltje eraf gehaald om de spiegel te demonteren, alleen krijg ik het stoffen paneeltje nu niet meer terug.
Ze zaten vast met de witte clipjes die nog intakt zijn. Iemand een slim simpel trucje? Ik kon het helaas niet vinden op het forum. Voor de duidelijkheid van de situatie, even 2 foto's geupload
Ik hoor het graag!
Groeten,
Thomas
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Thomas 244
- Nieuw lid
-
Bedankt voor je snelle antwoord!
Groeten,Thomas
- V700 register
- Nieuw lid
-
ik heb laatst houtinleg op de zijpanelen gezet en moest daarvoor de zijpanelen loshalen.
Dan kan je vanaf de achterkant op de plastic boutjes drukken en dan valt het stoffen paneeltje er zo uit. Bij nader inzien, foto 2, zien jouw paneeltjes er anders uit dan die ik had.
Mogelijk iets om op de sleuteldag te doen, er is vast wel iemand die je kan helpen.
Gerhard
- V700 register
- Nieuw lid
-
In jou geval zou je dit kunnen doen met de ene waarvan de uitsparing in het paneel de andere kant op staat. Je. Schuift het paneel over de andere twee heen, waarna je het derde clipje in de deur duwt...
Makes sense?
- Peter B.
- Nieuw lid
-
940Holiday schreef : Dit lukt mij op deze manier niet. alleen door de plastic clipjes in de paneeltjes te doen en ze vervolgens in de deur te duwen is het volgens mij mogelijk om te allemaal netjes vast te krijgen. In jou geval zou je dit kunnen doen met de ene waarvan de uitsparing in het paneel de andere kant op staat. Je. Schuift het paneel over de andere twee heen, waarna je het derde clipje in de deur duwt... Makes sense?
zo doe ik het ook.
is er nog een pieleke in de deur blijven zitten deze eruit peuteren, in het paneeltje doen en inderdaad op deze wijze hierboven vet gedrukt terugdrukken.
Lijkt me niet zo'n probleem of mis ik iets, doe het altijd zo en dat gaat gewoon
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-