Electrische stoelbediening defect
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-04-2014 17:09 #1100869
door V700 register
Electrische stoelbediening defect is gemaakt door V700 register
beste mensen,
De electrische bediening van de bestuurdersstoel gaat gebrekkig.
Als ik op geheugen '1' druk gaat 'ie wel weer in de oorspronkelijke stand maar door op 'zitting vooruit' te drukken gebeurt er niets. Iemand suggesties om dit aan te pakken? 'Zitting Achteruit' gaat nog goed, rugleuning naar voren en naar achteren ook. Dus eigenlijk wil alleen de zitting niet meer vooruit.
hartelijk dank!
harold@informatie-advies.nl
0651 - 559338
De electrische bediening van de bestuurdersstoel gaat gebrekkig.
Als ik op geheugen '1' druk gaat 'ie wel weer in de oorspronkelijke stand maar door op 'zitting vooruit' te drukken gebeurt er niets. Iemand suggesties om dit aan te pakken? 'Zitting Achteruit' gaat nog goed, rugleuning naar voren en naar achteren ook. Dus eigenlijk wil alleen de zitting niet meer vooruit.
hartelijk dank!
harold@informatie-advies.nl
0651 - 559338
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2014 02:28 #1404107
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic schakelaartje stuk.
kun je gewoon repareren.
mocht je er zelf niet mee aan de gang willen of durven, kan je een keer hier (073) langskomen.
heb overigens ook nog een complete bedieningseenheid liggen
mocht je er zelf niet mee aan de gang willen of durven, kan je een keer hier (073) langskomen.
heb overigens ook nog een complete bedieningseenheid liggen
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-04-2014 09:43 #1404111
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic Faq
Dit probleem staat bechreven in de <a href="
www.volvoclub.org.uk/faq/InteriorSeats.h...sterRemovalandRepair
">FAQ.
Het kan corrosie zijn doordat er (regen)water op het bedienigspaneeltje is gevallen of slechte soldeerverbindingen.
Piet
Het kan corrosie zijn doordat er (regen)water op het bedienigspaneeltje is gevallen of slechte soldeerverbindingen.
Piet
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 16:36 #1404140
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic op basis van de FAQ maak ik
op basis van de FAQ maak ik op dat inspuiten met contactspray direct op het bedieningspaneel een oplossing kan zijn. gewoon een kweste van proberen?
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-04-2014 19:00 #1404147
door Piet van der Plas
Beantwoord door Piet van der Plas in topic zekering
Ik zou in ieder geval eerst de zekering verwijderen.
Verder is de behuizing behoorlijk waterdicht. Als je direct op de behuizing sprayt zullen er niet veel druppels doorheen komen en die moeten dan goed mikken om op de goede plaats terecht te komen. Dus ik zou de print uit de behuizing halen. Maar je kunt het proberen, misschien heb je geluk.
Piet
Verder is de behuizing behoorlijk waterdicht. Als je direct op de behuizing sprayt zullen er niet veel druppels doorheen komen en die moeten dan goed mikken om op de goede plaats terecht te komen. Dus ik zou de print uit de behuizing halen. Maar je kunt het proberen, misschien heb je geluk.
Piet
Moderators: Jerry Stam