portier-bekleding repareren
- V700 register
- Nieuw lid
-
Enkele jaren geleden reed ik een 945 LPT waarvan het bekende euvel van loslatende deurbekleding mij ergerde. Ben toen gaan zoeken op het forum en vond een bijdragre van iemand die het euvel zelf verholpen had. Kan dit stukje niet meer vinden, helaas. Mijn huidige 945 LPT heeft toenemend " last " van loslatend - rimpelend - opstaande bekleding m.n. bovenzijde van de portierbekleding en ik zou het graag verhelpen. Meen me te herinneren dat zonlicht een rol speelt i.c.m. gekozen lijmsoort ? Is er iemand die mij kan tippen?
met dank en groet,
Martin
(945 LPT 1995 km.st. 288.000 )
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href=" www.volvo700vereniging.nl/node/52010 "> www.volvo700vereniging.nl/node/52010
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Oefen eventueel op een deurpaneel van de sloop. Hoeft niet heel te zijn (goedkoper). Zo kun je uitproberen hoe heet het strijkijzer moet zijn, zonder dat je eigen panelen risico lopen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
zappa schreef : Met de tips kan ik uit de voeten, m.n. de lijmsoort, de föhn. Het oefenen op een sloop-deel is aan te bevelen inderdaad. De bijdrag die ik ooit las via de zoekfunctie is onvindbaar, het was iemand die een tip gaf voor materiaal....foto-'s plaatste en het resultaat was zonder meer fraai. Veel dank allemaal.
Martin
Er was eens iemand die een plankje er bovenop had gemaakt. Zag er wel fraai uit. Bedoelde je die?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Martin
- V700 register
- Nieuw lid
-
of
<a href="/node/35026" target="_blank"> www.volvo700vereniging.nl/node/35026