Rugleuning wiebelt
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij elke hobbel in de weg voelt ik speling in mijn rugleuning. Ook als ik heen en weer wiebel in mijn stoel voel ik de rugleuning meewiebelen zeg maar. Erg irritant. De rugleuning zit dus veel te los (frame). Herkent iemand dit? En is hier iets aan te doen?
Gr, Dennis
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Chris Boessenkool
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ga iig eens kijken of ik de stoel eruit krijg...en dan de bekleding netjes kan verwijderen. De stoel zit nl. ook erg hoog. Ik kan er maar geen lekkere zit in vinden terwijl ik weet dat je in een 940 veel lager kunt zitten. Ik hoorde al iets van verschillende montage punten in de rails waardoor je stoel wat lager komt...dus ik ga eens aan de knutsel
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als de lendesteun ter hoogte van je borst zit, dan zit de stoel inderdaad erg hoog.DennisBB schreef : ...die lendesteun is de draaiknop ter hoogte van je borst als je zit toch? ...
De stoel zit nl. ook erg hoog...
Zie <a href="/node/43321?size=_original" target="_blank">hier</a>.DennisBB schreef : ... verschillende montage punten in de rails waardoor je stoel wat lager komt...
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kijk....dat is info waar ik wat aan heb
Ik heb gisteren de stoel uit de auto gehaald....en had het idee dat de 2 bussen die in de vloer zitten niet goed zaten....hierdoor was de stoel dus ook niet goed geborgt. Dit is verholpen maar naar het zien van jou plaatje gaat ie er vanmiddag weer uit en ga ik die modificatie ook ff doen.
top!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Waar mee je de voorkant en de achterkant omhoog en omlaag kan doen?