bekleding achterklep
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2014 14:11 #1100184
door V700 register
bekleding achterklep is gemaakt door V700 register
Hallo Allemaal,
Ik ben op zoek naar de bekleding met drede remlicht voor de achterklep van mijn 740 1989 (estate). Nu kan ik bij Koops in Ees aan de bekleding van een VOLVO 945 uit 1998 komen. Is er iemand die kan aangeven of dat gaat passen? Of zijn de verschillen te groot en moet ik verder zoeken.
Alvast bedankt, Lennert
Ik ben op zoek naar de bekleding met drede remlicht voor de achterklep van mijn 740 1989 (estate). Nu kan ik bij Koops in Ees aan de bekleding van een VOLVO 945 uit 1998 komen. Is er iemand die kan aangeven of dat gaat passen? Of zijn de verschillen te groot en moet ik verder zoeken.
Alvast bedankt, Lennert
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
24-01-2014 23:16 #1400693
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verschil... of niet
Hallo Lennart
Volgens mij zijn die altijd hetzelfde gebleven. Op misschien de bekleding na. En de isolatie, die ze op een gegeven moment aan de binnenkant geplakt hebben. Ze waren in verschillende kleuren te krijgen. Pas op als je beige zoekt, vanaf een bepaald bouwjaar is er een andere variatie van beige gebruikt.
Een derde remlicht kun je naderhand nog toevoegen, die zit er namelijk op geschroeft.
groetjes
Mathy
Volgens mij zijn die altijd hetzelfde gebleven. Op misschien de bekleding na. En de isolatie, die ze op een gegeven moment aan de binnenkant geplakt hebben. Ze waren in verschillende kleuren te krijgen. Pas op als je beige zoekt, vanaf een bepaald bouwjaar is er een andere variatie van beige gebruikt.
Een derde remlicht kun je naderhand nog toevoegen, die zit er namelijk op geschroeft.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-02-2014 18:37 #1401282
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic bedankt
Mathy, bedankt voor je reactie. ik heb het er niet op hoeven gokken, omdat ik van Arjan (A_A) de tip kreeg dat een collega van hem, 10 minuten rijden bij mij vandaan, zo'n ding had liggen. Die heb ik vrijdag opgehaald, en zondag rustig overgezet. Volvo'tje is nu dus voorzien van een derde remlicht! was gelukkig al voorbedraad, en blijkbaar zit het juiste relais er ook al in, want het lampje kapot lampje gaat niet branden (doet het wel bij kapot remlicht).
Groeten, Lennert
Groeten, Lennert
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2014 08:04 #1401300
door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: bekleding achterklep
Even een belletje naar Dick Koops en je had het antwoord op jouw vraag ook gekregen.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2014 17:05 #1401321
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Als je naar de ALV komt,
Lennert, als je naar de ALV komt, neem ik de bekleding voor je mee. Wel vooraf betalen aan Koops.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2014 18:38 #1401326
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Hij is al voorzien
Volgens mij heeft hij het al gefixed toch?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
05-02-2014 20:52 #1401330
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic al voorzien
zit er idd al in. En ja ik had Koops even kunnen bellen en het viavia transport kunnen regelen, maar ik kon hem nu vlakbij ophalen. scheelt weer geregel. Wel bedankt voor het aanbod natuurlijk!
Groeten, Lennert
Groeten, Lennert
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2014 11:20 #1402139
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Is dat de bekleding en
Is dat de bekleding en paneel op de achterklep? die van mij zit nl onder maar aan een bout vast (breuk klep paneel) als het compleet is dan hebn ik eventueel wel belangstelling
Willem
Willem
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2014 15:10 #1402150
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic hoi willem
Bedoel je de
hoi willem
Bedoel je de achterklep van van Koops? geen idee of die er nog is. even bellen misschien.
Van het exemplaar dat ik heb opgehaald heb ik alleen het derde remlicht afgehaald, en de geluidisolatie uitgehaald. Paneel zelf (met bekleding) heb ik nog wel liggen. Inclusief oogjes. laat maar weten als je daar belangstelling voor hebt. Derde remlicht is zo over te zetten van je oude op het nieuwe paneel.
Bedoel je de achterklep van van Koops? geen idee of die er nog is. even bellen misschien.
Van het exemplaar dat ik heb opgehaald heb ik alleen het derde remlicht afgehaald, en de geluidisolatie uitgehaald. Paneel zelf (met bekleding) heb ik nog wel liggen. Inclusief oogjes. laat maar weten als je daar belangstelling voor hebt. Derde remlicht is zo over te zetten van je oude op het nieuwe paneel.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
21-02-2014 17:03 #1402155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Moet dat kosten, 3e remlicht
Moet dat kosten, 3e remlicht heb ik isolatie ook gaat alleen om paneel ivm afgebroken oogjes. ben morgen helaas niet op ALV, maar eventueel kan Arjan hem meenemen
Willem
Willem
Moderators: Jerry Stam