Bekledingscode?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2013 22:19 #1099782
door V700 register
Bekledingscode? is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
Kan iemand mij misschien helpen aan een beetje duidelijke afbeelding van bekledingscode 4515 (onderdeelnr 1370657)?
Die bekledingscode hoort bij mijn vinnummer.
Ik wil graag de zitting van de originele stoel (zit een winkelhaak in) opnieuw bekleden met een origineel artikel, maar bestel dan wel graag de goede. Bij de dealer krijg ik geen uitslag over de exacte uitvoering die bij deze bekledingscode hoort.
Alvast hartelijk bedankt.
Kan iemand mij misschien helpen aan een beetje duidelijke afbeelding van bekledingscode 4515 (onderdeelnr 1370657)?
Die bekledingscode hoort bij mijn vinnummer.
Ik wil graag de zitting van de originele stoel (zit een winkelhaak in) opnieuw bekleden met een origineel artikel, maar bestel dan wel graag de goede. Bij de dealer krijg ik geen uitslag over de exacte uitvoering die bij deze bekledingscode hoort.
Alvast hartelijk bedankt.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2013 22:22 #1398542
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Dealer
Hallo Kees
Kun je bij de dealer niet de stof per meter bestellen? Ik meen dat dat gaat (als de dealer mee wil werken).
groetjes
Mathy
Kun je bij de dealer niet de stof per meter bestellen? Ik meen dat dat gaat (als de dealer mee wil werken).
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
09-12-2013 22:31 #1398543
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Nou, sterker nog. Je kunt
Nou, sterker nog. Je kunt gewoon een nieuwe stoelhoes kopen
Maar de dealer kan blijkbaar niet goed zien welk streepje of griebeltje er in de stof zit die bij een bekledingscode hoort. En het zijn artikelen die niet retour kunnen.
Dus wil ik het graag van tevoren weten. Met Koekel kom ik ook niet echt verder helaas.
Maar de dealer kan blijkbaar niet goed zien welk streepje of griebeltje er in de stof zit die bij een bekledingscode hoort. En het zijn artikelen die niet retour kunnen.
Dus wil ik het graag van tevoren weten. Met Koekel kom ik ook niet echt verder helaas.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2013 08:23 #1398553
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zou
Zou inderdaad proberen een stoelhoes te bestellen en geen losse stof. T moet gewoon goed komen, als er besteld wordt op VIN + interieurkleur, als het interieur nog origineel is. Volgens mij staat die interieurcode niet in het systeem, daar staat gewoon "blauw", "zwart", "beige" etc. De exacte tint kan wel verschillen tusen de modellen en bouwjaren maar als je bij het juiste type en modeljaar kijkt kan het niet misgaan eigenlijk. De interieurcode staat niet in de VIN zelf (het nummer YV1....) maar wel op het plaatje boven de koplamp. Probeer een brochure uit het betreffende modeljaar te pakken t krijgen. Daar staat de kleurcode in, met een voorbeeld van de stof. Blijft over dat de dealer (voor zover ik weet) eerder een kleur dan een interieurcode moet bestellen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
10-12-2013 08:46 #1398559
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Helder
Ok bedankt, helder verhaal. Ik ga proberen er op deze manier uit te komen.
Wordt vervolgt.
Wordt vervolgt.
Moderators: Jerry Stam