Elektrische stoel 960 werkt niet meer aan de rechterkant
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2013 20:15 #1098463
door V700 register
Elektrische stoel 960 werkt niet meer aan de rechterkant is gemaakt door V700 register
Mijn electrische bestuurdersstoel gaat alleen nog maar aan de linkerrail vooruit en niet meer aan de rechterrail. Iemand ervaring met deze klacht? Wat is er aan te doen? Nieuwe motor erin of stoel vervangen? Heeft de 960 2 motoren voor achter en vooruit, dus voor iedere kant 1?
Dank alvast!
Dank alvast!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-08-2013 21:25 #1391498
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Gemert
Hallo Roald
M. Kok heeft hier ervaring mee. Ik kan me helaas niet herinneren wat er precies mis was, maar zijn bestuurdersstoel deed het ook maar eenzijdig. Op de laatste sleuteldag in Gemert is dat opgelost.
BTW misschien heeft ie er wel iets over geschreven op het forum.
groetjes
Mathy
M. Kok heeft hier ervaring mee. Ik kan me helaas niet herinneren wat er precies mis was, maar zijn bestuurdersstoel deed het ook maar eenzijdig. Op de laatste sleuteldag in Gemert is dat opgelost.
BTW misschien heeft ie er wel iets over geschreven op het forum.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-08-2013 18:50 #1391574
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Gisteren gebeurde bij mijn
Gisteren gebeurde bij mijn 960 precies hetzelfde. Heb vandaag de stoel uit de auto gehaald en het defect gerepareerd. Heb de info <a href="
www.brickboard.com/FAQ/700-900/InteriorS...owerSeatMotorFailure
">hier vandaan. Leuk klusje voor de zondagmiddag.... Ben in totaal 6 uur bezig geweest.Uiteindelijk spaart het je weer een gang naar de garage en de beloning is voldoening.
Succes gewenst, Rob
Succes gewenst, Rob
Moderators: Jerry Stam