CR-702 wil er niet uit.........
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 09:14 #1097944
door V700 register
CR-702 wil er niet uit......... is gemaakt door V700 register
Beste mensen,
De radio gaat nog wel aan en uit maar er komt niet meer dan ruis uit de speakers, ik wil hem er graag uit hebben om te kijken wat er aan de hand is maar.......zoals de kop al zegt hij wil er niet uit en van alles al geprobeert........wat doe ik verkeerd?.
Alvast bedankt!!!
gr JosZ
De radio gaat nog wel aan en uit maar er komt niet meer dan ruis uit de speakers, ik wil hem er graag uit hebben om te kijken wat er aan de hand is maar.......zoals de kop al zegt hij wil er niet uit en van alles al geprobeert........wat doe ik verkeerd?.
Alvast bedankt!!!
gr JosZ
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 10:03 #1388947
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Prutsen
CR-702 staat nog niet in de <a href="/node/13851" target="_blank">radiodatabase</a>, maar het is een radio-cassettespeler toch? Zo ja, geeft het het cassette-gedeelte dan wel gewoon geluid? Mocht dat zo zijn dan moet je het denk ik zoeken in de antenne/aansluiting en zit het probleem dus niet per sé in/achter de radio.
Als hij er toch uit moet: Succes
Het is mij nog nooit gelukt om de Volvo radio eruit te krijgen zonder veel gepruts, krachttermen en een beetje geluk.
In <a href="/node/24579" target="_blank">>dit<</a> topic staan verschillende methodes beschreven. Ik gebruik zelf (afwisselend) het originele ijzerdraad-tooltje en een kleine platte schroevendraaier. Soms lukt het met de ene en soms met de ander.
Als hij er toch uit moet: Succes
In <a href="/node/24579" target="_blank">>dit<</a> topic staan verschillende methodes beschreven. Ik gebruik zelf (afwisselend) het originele ijzerdraad-tooltje en een kleine platte schroevendraaier. Soms lukt het met de ene en soms met de ander.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 22:06 #1388977
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lucky me?
Het is mij al eens gelukt met een plat dun schroeven draaiertje(zo'n dingetje uit de knakenbak bij de bouwmarkt) en die ik iets had gebogen zodat ik die 2 metalen lippen in kon drukken en doordat hij gebogen waskon hij niet al te veel schade aanrichten op het broze kunststof frame.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-06-2013 23:01 #1388985
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Koffie
aan iedere kant een plastic roerstokje van de koffie er in steken, dan wordt e.e.a. ontgrendelt. Daarna met je nagels o.i.d. peuteren aan de rand van de radio om hem er uit te trekken, heeft best wat weerstand.
Moderators: Jerry Stam