Bevestiging gordels 3e bankje
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2013 20:29 #1097594
door V700 register
Bevestiging gordels 3e bankje is gemaakt door V700 register
Welke maat bout heb ik nodig om de gordels op het stuk te monteren waar het tapijt zit? Je moet dan met een mes een stukje uit het tapijt snijden en daarachter zit het schroefdraad waar de bout in kan.
Ik wilde een bout gebruiken die ook voor de andere gordels in de auto worden gebruikt (M11, dop 16), maar die is te groot en M10 is weer net te klein.
Zit er nog een maat tussenin of zo? Volgens de handleiding moet het een torque zijn.
Ik wilde een bout gebruiken die ook voor de andere gordels in de auto worden gebruikt (M11, dop 16), maar die is te groot en M10 is weer net te klein.
Zit er nog een maat tussenin of zo? Volgens de handleiding moet het een torque zijn.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2013 20:36 #1386980
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Draaimoment
Hallo Willem
Torque staat in dit geval voor draaimoment. Je moet die bout dus met de momentsleutel vastzetten met het genoemde moment.
groetjes
Mathy
Torque staat in dit geval voor draaimoment. Je moet die bout dus met de momentsleutel vastzetten met het genoemde moment.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2013 20:45 #1386984
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ah, ik dacht een torks - hoe
Ah, ik dacht een torks - hoe schrijf je dat - bout. Maar in ieder geval, als ik op het plaatje kijk,lijkt het wel een torks. Maar dat maakt qua dikte niet uit natuurlijk. Van dat draaimoment wist ik.
Maar heb je nog een antwoord op bovenstaande?
Maar heb je nog een antwoord op bovenstaande?
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
11-05-2013 20:49 #1386985
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Bout
Hallo Willem
Helaas niet, behalve dat het misschien een bout is met fijne draad. Zaten de bouten er niet gewoon bij?
BTW in dat geval is het "Torx". Maar als er een zeskant aan de buitenkant zit, gebruik je die. Omdat je daar meer grip op hebt, wat het aandraaien een stuk gemakkelijker maakt.
groetjes
Mathy
Helaas niet, behalve dat het misschien een bout is met fijne draad. Zaten de bouten er niet gewoon bij?
BTW in dat geval is het "Torx". Maar als er een zeskant aan de buitenkant zit, gebruik je die. Omdat je daar meer grip op hebt, wat het aandraaien een stuk gemakkelijker maakt.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam