volledige interieur van 965 overzetten naar een 945
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-03-2013 21:45 #1096918
door René Minnebo (GAST)
volledige interieur van 965 overzetten naar een 945 is gemaakt door René Minnebo (GAST)
Waar ik benieuwd naar ben is, of een interieur van een 965 zo 1 op 1 past in een 945. De stoelen, banken, plafond zal wel passen maar de deur panelen passen die ook. Ik vindt ze qua design van een 965 nl ff mooier dan die van een 945.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2013 21:49 #1383134
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Welke
Welke 965, eentje met de "oude" of de "nieuwe" neus? Deurpanelen van een nieuwe 965 gaan niet passen, de hele bediening van de deur (openen en sluiten) verschilt. Dus niet alleen het paneel zelf, maar ook de techniek erachter.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2013 22:14 #1383136
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Verschillen aan/op de deur
Hallo Volvisti
Even ter aanvulling op wat Henk zegt; waar bij de late 960 aan de binnenkant de klink zit, zit in andere modellen een gat in het plaatwerk.
Bij de vroege 960 mis je de gaten voor de ventilatie in de deuren. Die zijn er waarschijnlijk wel in te maken.
groetjes
Mathy
Even ter aanvulling op wat Henk zegt; waar bij de late 960 aan de binnenkant de klink zit, zit in andere modellen een gat in het plaatwerk.
Bij de vroege 960 mis je de gaten voor de ventilatie in de deuren. Die zijn er waarschijnlijk wel in te maken.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
12-03-2013 22:23 #1383137
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic middenconsole
Middenconsole en het dashboard voor (waar tellerunit en dashboardkastje in zitten) kun je ook niet overzetten. Bij de 940 zitten de relais achter de asbak, bij de 960 (I en II) zitten die ergens anders. Tenzij je de kabelboom aanpast en de relais verplaatst dan gaat het niet passen. Dus stoelen en bank gaat passen (mits van lage rug naar lage rug of hoge rug naar hoge rug), deurpanelen van 960 I naar 940 (als je de ventilatie aanpast bij voorportieren). Kleiner spul als bekleding van de (deur)stijlen past waarschijnlijk ook maar daar is het wel mee gezegd.
- René Minnebo (GAST)
-
- Platinum lid
-
Minder
Meer
12-03-2013 23:20 #1383149
door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic duidelijk
Duidelijk verhaal, dat van de deurbekleding. Dat van het dashboard had ik al reeds vernomen dat dit niet ging passen. Blijft het dus bij voorstoelen en achterbank welk ik TZT in grijs leder wil hebben, of zwart maar dan moet alles zwart dus ook de deur panelen en de achterbak e.d.
in ieder geval bedankt voor de duidelijkheid.
in ieder geval bedankt voor de duidelijkheid.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 00:56 #1383152
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic optie
Is het niet mogelijk om de deuren compleet over te zetten dan? Want qua vormgeving vind ik die deur panelen ook mooier dan wat we nu hebben ook zit er een betere akoestiek in die deuren.
Tom.
Tom.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 07:35 #1383156
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic overzetten
Ik heb ook alles overgezet van een 960.II naar een 940, op de deurpanelen na.
Zo ook alle panelen die op de stijlen zitten, en de bekleding op de vloeren, past allemaal behalve:- bij de A-stijl moet je het op maat maken ivm de luchtdoorvoer voor de zijruit.- rechts en linksvoor passen, bij je voeten, de kappen niet.
Zo ook alle panelen die op de stijlen zitten, en de bekleding op de vloeren, past allemaal behalve:- bij de A-stijl moet je het op maat maken ivm de luchtdoorvoer voor de zijruit.- rechts en linksvoor passen, bij je voeten, de kappen niet.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-03-2013 22:21 #1383231
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ja
Vraag dat mij ook af, staat op marktplaats namelijk een S90 voor onderdelen in mijn kleur te koop. Zou dat gaan met de bestaande bedrading/kabelboom (dus voor de bediening van de CV, elektrische ramen, verwarmde en elektrische spiegels?TGTF schreef : Is het niet mogelijk om de deuren compleet over te zetten dan? Want qua vormgeving vind ik die deur panelen ook mooier dan wat we nu hebben ook zit er een betere akoestiek in die deuren.
Tom.
Moderators: Jerry Stam