Grijs kunststof delen interieur bij leer en stof bekleding hetzelfde?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 08:33 #1096689
door V700 register
Grijs kunststof delen interieur bij leer en stof bekleding hetzelfde? is gemaakt door V700 register
Hallo,
hierbije een interieur vraagje van mijn kant. Ik weet dat er 2 tinten grijs (nee, t zijn echt geen 50 tinten) zijn voor het kunststof van het grijze 940 interieur. Naast elkaar is de ene duidelijk lichter dan de andere. Ik weet alleen zo niet wanneer je de lichte kleur grijs hebt en wanneer de donkere. Is dat modeljaar afhankelijk, of misschien is het licht grijze plastic geleverd icm grijze lederen bekleding en de donkergrijze icm de grijze pluche/jackard bekleding oid?
Misschien ga ik onderdelen van een grijs interieur met pluche/jackard bekleding uitwisselen met een grijs interieur met lederen bekleding (modeljaar '97 en '98 of beide '98). Staat natuurlijk nergens naar als het ene de lichte tint blijkt te hebben en het andere de donkere. Hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vraag, in ieder geval bij voorbaat dank.
hierbije een interieur vraagje van mijn kant. Ik weet dat er 2 tinten grijs (nee, t zijn echt geen 50 tinten) zijn voor het kunststof van het grijze 940 interieur. Naast elkaar is de ene duidelijk lichter dan de andere. Ik weet alleen zo niet wanneer je de lichte kleur grijs hebt en wanneer de donkere. Is dat modeljaar afhankelijk, of misschien is het licht grijze plastic geleverd icm grijze lederen bekleding en de donkergrijze icm de grijze pluche/jackard bekleding oid?
Misschien ga ik onderdelen van een grijs interieur met pluche/jackard bekleding uitwisselen met een grijs interieur met lederen bekleding (modeljaar '97 en '98 of beide '98). Staat natuurlijk nergens naar als het ene de lichte tint blijkt te hebben en het andere de donkere. Hoop dat jullie me kunnen helpen met deze vraag, in ieder geval bij voorbaat dank.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 21:33 #1382055
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Even in VIDA
Even in VIDA gekeken, voor zover kan ik geen verschillende nummers ontdekken.Ik neem dus maar aan dat er maar één kleur grijs is voor deurpanelen, zijbekleding middenconsole, schopplaten etc., ongeacht bekleding van grijs leer of grijze stof voor stoelen en achterbank.
Mocht iemand dit nog kunnen bevestigen dan wel weerleggen dan hoor ik het graag. Ik neem de gok denk ik maar, wat betekent dat ik eind van de week hopelijk een reis van in totaal 5 uur ga maken. Niet erg natuurlijk, maar ik kan ook andere dingen doen in die tijd en wat geld voor LPG in de zak houden.
Mocht iemand dit nog kunnen bevestigen dan wel weerleggen dan hoor ik het graag. Ik neem de gok denk ik maar, wat betekent dat ik eind van de week hopelijk een reis van in totaal 5 uur ga maken. Niet erg natuurlijk, maar ik kan ook andere dingen doen in die tijd en wat geld voor LPG in de zak houden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 22:05 #1382059
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zwart en grijs
Ik zie in VADIS ook alleen zwart en grijs voor de 940. Verder is me ook nooit opgevallen dat er verschillende tinten grijs zijn, in de kunststof bekledingsdelen dan.
Dus voor wat het waard is.
Dus voor wat het waard is.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 22:52 #1382069
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bedankt
Bedankt Pieter, we gaan het wel beleven. Zal het hier wel posten. Voor de speakerroosters zijn er 2 kleuren grijs, ik heb ook van Chris (B.) begrepen dat hem dat was opgevallen dat er 2 tinten zijn. En het grijs is lastig in te schatten. Zwart is zwart en blauw is blauw, maar met grijs gaat dat niet op. Een foto met helder daglicht geeft een andere tint dan eentje bij bewolkt weer. Als je je beelscherm op hogere helderheid hebt ingesteld lijkt het ook weer anders. Kortom, ik vind het lastig om te beoordelen of de grijs op een foto hetzelfde is als de grijs dat in mijn interieur zit.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 23:02 #1382071
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vin plaatje
Staat dat niet op het vin plaatje van de auto?
Stond meen ik toch ook interieur kleur op?
Stond meen ik toch ook interieur kleur op?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-02-2013 23:02 #1382072
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Grijs
Dag Henk,het zijn absoluut verschillende tinten grijs voor de kunststof delen.Een lichte tint en en donkerder tint.Eigenlijk een beetje hetzelfde als met het grijze leder, ook verschillende tinten, of met de houtimitatie delen dat is helemaal erg en kun je nooit op de gok aanschaffen.Ook al LIJKT het hetzelfde, neem altijd een plastic deel mee om te verifiëren.
Moderators: Jerry Stam