cr802 verwijderen, hoe?
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-02-2013 22:33 #1096536
door Peter van Luijk
cr802 verwijderen, hoe? is gemaakt door Peter van Luijk
Hoe krijg ik de cr802 verwijderd?
Ik moet nog woorden schrijven.
Ik moet nog woorden schrijven.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 08:38 #1381126
door Ries van Lomwel
Beantwoord door Ries van Lomwel in topic CR802
Ik heb hem niet meer liggen maar ik dacht het frontje eraf klikken en dan aan de zijkant twee veerklipjes indrukken. Was wel een sjieke radio toen in de 740 van mij. Je doet hem toch niet weg Peter? Want dan heb ik wel interesse!
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 09:04 #1381129
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic gaan we proberen zo.
Is al voor 20 euro aan de volgende beloofd.
Groet.
Groet.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 11:14 #1381142
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Ik krijg hem er niet af.
Iemand iets specifieke handeltips?
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 11:16 #1381143
door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Kan je geen handleiding downloaden?
Daarin staat toch meestal wel hoe het moet.
Toch?
Toch?
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 11:59 #1381145
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic Heb ik zelfs hard copy. Staat het niet in.
Iemand?
- Marco
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 12:39 #1381149
door Marco
Beantwoord door Marco in topic Drie keer lezen
Wanneer om de radio de originele kunststof rand voor de verzonken montage in 740 en 940 zit moet je die laten zitten (zit geschroefd op de radiobehuizing). Aan de zijkant van de radio zit links en rechte een gleuf. Hierachter gaat een metalen lip/veer schuil die je met een puntig voorwerp richting de radio moet bewegen om hem te ontgrendelen.
Wat ik vaak doe om meer ruimte te krijgen en eventuele kabelbomen netjes mee te geleiden is de sigarettenaansteker met het open vakje en de asbak hieronder verwijderen. Nadat je het kunststof kapje rond de aansteker aan de rechter rand naar links hebt weg gewipt, twee schroeven links van de aanstekeropening verwijderen.
Het kan zijn dat de radio klemt op de metalen geleiders die halverwege de zijkanten van de radio zitten geschroefd. Het handigste is het dan om voorzichtig heen en weer wiebelend de radio naar voren te trekken. Je zult herhaaldelijk de vergrendel veertjes opnieuw moeten ontgrendelen doordat ze zich weer vastgrijpen tijdens het wiebelen.Om grip te hebben pak ik meestal de radio beet via de cassettevak-opening. Met de handpalm naar boven dan kunnen er van mijn hand ongeveer drie vingers in. Alles met beleid dan blijft ook het kunststof cassettevakklepje heel.
Wat ik vaak doe om meer ruimte te krijgen en eventuele kabelbomen netjes mee te geleiden is de sigarettenaansteker met het open vakje en de asbak hieronder verwijderen. Nadat je het kunststof kapje rond de aansteker aan de rechter rand naar links hebt weg gewipt, twee schroeven links van de aanstekeropening verwijderen.
Het kan zijn dat de radio klemt op de metalen geleiders die halverwege de zijkanten van de radio zitten geschroefd. Het handigste is het dan om voorzichtig heen en weer wiebelend de radio naar voren te trekken. Je zult herhaaldelijk de vergrendel veertjes opnieuw moeten ontgrendelen doordat ze zich weer vastgrijpen tijdens het wiebelen.Om grip te hebben pak ik meestal de radio beet via de cassettevak-opening. Met de handpalm naar boven dan kunnen er van mijn hand ongeveer drie vingers in. Alles met beleid dan blijft ook het kunststof cassettevakklepje heel.
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 12:56 #1381150
door Peter van Luijk
Beantwoord door Peter van Luijk in topic top
Voorzichtig wiebelen met indrukken veertjes dus.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-02-2013 14:51 #1381155
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klotewerk
IDd.
Het is wel klotewerk, het beste is om het met 2 man te doen, dan heb je 2x zoveel handen tot je beschikking
ik had er het gedult niet voor (lees: ik was al aan het zoeken naar destructievere manier om de radio te verwijderen...), en heb het uiteindelijk samen gedaan met m'n pa.
Het is wel klotewerk, het beste is om het met 2 man te doen, dan heb je 2x zoveel handen tot je beschikking
Moderators: Jerry Stam