groupbuy: sticker derde remlicht --> besteld --> stickers binnen!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Welke maten moet ik straks trouwens aan houden voor het monteren/plakken?
Tom.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik heb gewoon het midden uitgemeten. Hier voorzichtig een puntje gezet met een stift en het midden van de sticker in het midden gepakt. Kwam precies goed uit, maar kan voor je nog de maten uitmeten van de zijkant van de ruit tot de zijkant van de sticker..TGTF schreef :
Welke maten moet ik straks trouwens aan houden voor het monteren/plakken?
Zit nu alleen nog met het aansluiten. Kom met geen mogelijkheid aan de remlichtschakelaar bij de pedalen??
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag dat maakt het makkelijker met uitmeten.v0lv0freak schreef : Ik heb gewoon het midden uitgemeten. Hier voorzichtig een puntje gezet met een stift en het midden van de sticker in het midden gepakt. Kwam precies goed uit, maar kan voor je nog de maten uitmeten van de zijkant van de ruit tot de zijkant van de sticker..
Zit nu alleen nog met het aansluiten. Kom met geen mogelijkheid aan de remlichtschakelaar bij de pedalen??
Als het goed is kun je hem er gewoon bij opsteken bij de schakelaar, en anders bij een 744/944 op de sloop de kabel er uithalen, weet je ook zeker dat de lengte goed is en bijna origineel.
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tom.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ja, dan wordt het inderdaad een kabeltje trekken.
Groeten,Gerben
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Dat kabeltje zit in het doosje dat Mark van mij heeft overgenomen. Waar ook de stikker, de beugel, het derde remlicht en de inbouwhandleiding in zat. (De inbouwhandleiding heb ik niet afgegeven, maar Mark heeft een PDF met de gescande handleiding per email ontvangen)
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beugeltje en originele kabel waren wel handig! Nog bedankt Mathy!
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
2 weken geleden de stikker op de achterruit geplakt, mooi en netjes. Derde lamp erachter.
Zat goed en mooi.
Weekje later ofzo begon het met vriezen en sneeuwen en begon de stikker bijzonder genoeg "te bobbellen". Hij liet zelfs los.
Zonet, na een ritje, viel het derde remlicht eraf "boink" en is zelfs de stikker doormidden gescheurd.
Zonde! Heb nog wel een 2e, maar eerst maar even wachten tot de lente....
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik neem aan dat je auto buiten staat Gerben?? Ik denk dat er vocht onder je sticker zat, en dat is gaan bevriezen nu met deze kou.. Ik had zelf ook de ruit schoon gemaakt en de dag erna de sticker geplakt. Twee dagen later zag ik ook vochtbultjes onder de sticker, maar omdat mijn auto binnen staat is dat gelukkig weer weg getrokkengerryberrie schreef :
Weekje later ofzo begon het met vriezen en sneeuwen en begon de stikker bijzonder genoeg "te bobbellen". Hij liet zelfs los.