Dashboard delen weghalen S90/960

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 18:59 #1094014 door V700 register
Dashboard delen weghalen S90/960 is gemaakt door V700 register
Omdat niemand op m'n vraag in het climat control topic reageert: Hoe kom ik bij de verwarmingsinstallatie in mijn S90? Welke delen haal je als eerste weg, en waar zitten de schroeven of waar zit het vastgeklikt? Ik sloop liever niets, dus ik heb graag wat advies voordat ik aan de slag ga.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
04-08-2012 19:32 #1365488 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Michael, Eerst de radio
Michael,

Eerst de radio eruit, asbak eruit, daaronder 2x TorX.
Links en rechts waar de radio zat zitten 2 clips die je op moet lichten, dan kan je het geheel naar voren trekken en zie je dat ie langzaam loskomt.
Hier een daar zitten nog wat klikkers, rondom je ECC paneel bijvoorbeeld, gewoon rustig naar je toe trekken en een beetje jutteren.
Als je het paneel los hebt zitten moet ie er nog uit, dan kan je doen door je stuur op de laagste stand te zetten en heeeel voorzichtig het paneel een beetje te buigen/wringen.
Als ie eenmaal voorbij je stuurkolom is wijst het zichzelf en kan je hem er met wat voorzichtig wrikken uit krijgen.
Stekkertjes los van de sigarettenaansteker en diens verlichting, eveneens die van de asbakverlichting.

Eigenlijk wijst het zichzelf en als je een beetje handig bent heb je het zo door.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
05-08-2012 10:30 #1365519 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Allright
Ok dan, dank mannen! Ik ga als het straks droog is, eens kijken hoe ver ik kom.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC