Middenconsole
- Fred Schukkink (GAST)
- Nieuw lid
-
Dit gaat wel goed als ik de knop van de achteruit iets intrek, geen weerstand dus.
Nu zit ik met het volgende probleem, hoe kom ik bij de bekende plaat, ofwel hoe maak ik de middenconsole los zonder schade, ik kan geen bevestigings materiaal vinden en de kreet van de garage om gewoon het middendeel er uit te wippen is mij tot nu toe niet gelukt.
Groet en alvast bedankt Fred
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Is kruiskop en je ziet ze zomaar Zitten, eruit halen en los is de boel.
Groeten,
Gerben
- Ries van Lomwel
- Nieuw lid
-
- Peter van Luijk
- Nieuw lid
-
Daar kan de bende dan dus nog vastzitten. Pas op met de haakjes die recht naar beneden wijzen aan de zijkanten. Niet zijwaarts hevelen dus, dan ben je ze kwijt.
Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dat is bij mij Torx meen ik.gerryberrie schreef : Dr zitten 2 schroefjes in de pastic kap bij je pook/handrem. Is kruiskop en je ziet ze zomaar Zitten, eruit halen en los is de boel. Groeten, Gerben
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Dat is bij een 940 (die jij hebt Mike) inderdaad Torx, de TS hier heeft het over een 740, de kans is dus groter dat er gewoon een kruiskop inzit.Michael Oud schreef :
Dat is bij mij Torx meen ik.gerryberrie schreef : Dr zitten 2 schroefjes in de pastic kap bij je pook/handrem. Is kruiskop en je ziet ze zomaar Zitten, eruit halen en los is de boel. Groeten, Gerben
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-