3e bankje op kenteken ?
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 12:32 #1090976
door V700 register
3e bankje op kenteken ? is gemaakt door V700 register
Hoi,
Aanstaande vrijdag gaan we de 745 GLE Turbo Diesel invoeren bij het RDW, Ik heb een 3e bankje gekocht (origineel Volvo uiteraard) Maar moet 'ie' ook op kenteken ? Want het wordt dus een 7 persoons i.v.p 5. Voor vrijdag gaat het niet lukken om het bankje in te bouwen,dus vandaar de vraag.
Voor de verzekering kun je het volgens mij gewoon aangeven ?
Vrgr Björn
Aanstaande vrijdag gaan we de 745 GLE Turbo Diesel invoeren bij het RDW, Ik heb een 3e bankje gekocht (origineel Volvo uiteraard) Maar moet 'ie' ook op kenteken ? Want het wordt dus een 7 persoons i.v.p 5. Voor vrijdag gaat het niet lukken om het bankje in te bouwen,dus vandaar de vraag.
Voor de verzekering kun je het volgens mij gewoon aangeven ?
Vrgr Björn
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 12:47 #1344248
door Ziko de Kubber
Met vriendelijke groet, Ziko
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Aantal zitplaatsen neemt de
Aantal zitplaatsen neemt de RDW over van het oude kentekenbewijs, dus ze zullen er geen 7 van maken.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 12:57 #1344249
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic nee hoor
Waarschijnlijk geven ze bij zitplaatsen -- aan dus dan maakt het niet uit.
kijk maar eens hier
<a href=" ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx "> ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx
bijvoorbeeld op YD-65-FH
Je hoeft het niet aan te laten passen op het kenteken. Het enige inderdaad wat je moet doen is kijken of je verzekering er iets over zegt.
Maar ook die mogen eigenlijk dat niet uitsluiten volgens mij.
kijk maar eens hier
<a href=" ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx "> ovi.rdw.nl/VoertuigDetails.aspx
bijvoorbeeld op YD-65-FH
Je hoeft het niet aan te laten passen op het kenteken. Het enige inderdaad wat je moet doen is kijken of je verzekering er iets over zegt.
Maar ook die mogen eigenlijk dat niet uitsluiten volgens mij.
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 12:58 #1344250
door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic Zitplaatsen geven ze gewoon
Zitplaatsen geven ze gewoon aan, alle keren dat ik een auto ingevoerd heb wel in ieder geval.
Ik had ook een 745 met 3e bankje, uit Duitsland. Op kenteken stonden gewoon 5 zitplaatsen dus dat werd ook gewoon overgenomen.
Ik had ook een 745 met 3e bankje, uit Duitsland. Op kenteken stonden gewoon 5 zitplaatsen dus dat werd ook gewoon overgenomen.
- van Kuijk
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 13:21 #1344252
door van Kuijk
Beantwoord door van Kuijk in topic Re: Zitplaatsen
Bij de RDW is mij gevraagd of ik 5 of 7 zitplaatsen op kenteken wilde hebben.Ik heb geen 3e bankje, komt er ook niet in, maar ik had het wel 7 zitplaatsen op kunnen geven.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 19:22 #1344271
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oke.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 20:40 #1344280
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic er bestaat voor de V70 een
er bestaat voor de V70 een specifieke RDW verklaring waar de 2 extra zitplaatsen op benoemd staan, voor de 740/940 heb ik dat nog nooit gezien.
een bagarerek moet altijd verwijderd worden als je een 3e bankje hebt ivm mogelijk letsel voor een naar beneden komend rek
een bagarerek moet altijd verwijderd worden als je een 3e bankje hebt ivm mogelijk letsel voor een naar beneden komend rek
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Minder
Meer
16-01-2012 20:43 #1344281
door Ziko de Kubber
Beantwoord door Ziko de Kubber in topic 3e bankje met bagagerek
3e bankje met bagagerek werkt prima. Het rek uiteraard wel naar beneden klappen.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
17-01-2012 01:01 #1344321
door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Eruit!
Hallo Volvisti
Nee, het rek moet eruit als je kinderen op de bank zet. Bij een aanrijding moeten ze er naar vóór uit of van vóór bij kunnen!
Maar demontage is een kwestie van twee schroeven losdraaien, het rek onder een hoek van 45 graden houden, de pallen waar die schroeven inzitten naar binnen schuiven en rek weg pakken.
De rolhoes zonder hoedenplank kan gewoon blijven zitten (uiteraard wel opgerold), maar de rolhoes met hoedenplank moet er uit. Doe dat wel met geduld, anders breek je de kunststof bevestigingsschroeven af.
groetjes
Mathy
Nee, het rek moet eruit als je kinderen op de bank zet. Bij een aanrijding moeten ze er naar vóór uit of van vóór bij kunnen!
Maar demontage is een kwestie van twee schroeven losdraaien, het rek onder een hoek van 45 graden houden, de pallen waar die schroeven inzitten naar binnen schuiven en rek weg pakken.
De rolhoes zonder hoedenplank kan gewoon blijven zitten (uiteraard wel opgerold), maar de rolhoes met hoedenplank moet er uit. Doe dat wel met geduld, anders breek je de kunststof bevestigingsschroeven af.
groetjes
Mathy
Moderators: Jerry Stam