dashboard wissel 740/940

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-01-2012 21:43 #1090947 door V700 register
dashboard wissel 740/940 is gemaakt door V700 register
Wil misschien mijn 740 dashboard te vervangen door een nieuwere uit een 940. Reden is dat ik graag alles zwart wil hebben en er zitten scheuren in de dash. Tevens vind ik de 940 dash iets mooier vanwege de kachelbediening(geen ecc overigens) en speakers. Qua maten en bevestiging zal het wel passen, ik vroeg me alleen het volgende af:
- aansluiting klokkenwinkel, kan die van 940 geplugd worden aan 740 bedrading (740 b230k)  ?
- aansluiten kachelbediening  ? (de 940 dash heeft draaiknoppen maar is niet vaccumbediend dacht ik)
Iemand hier ervaring mee ?
Groeten Erwin

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-02-2012 11:02 #1348258 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Kort
Kan er kort over zijn, 940 dash past ongetwijfelt, teller klok past niet op de aansturing en kabels van de 740!!
Wil je draai knoppen? dat kan hoor heb ik ook gedaan, je moet alleen de komplete set hebben, kachelunit, kabels, aanstuurunit(draaiknoppen) en de goeie kachelkraan, als je dat allemaal hebt kun je die zo over zetten, alleen moet je even de bedrading goed aansluiten want de stekkers zijn anders van de 940.
Er zijn nog steeds hele nette zwarte dashboards te vinden hoor en dan hoef je niets met de bekabeling en dergelijken te doen, Ik ken een geval van iemand die er denk ik 3 maanden elke avond is bezig geweest om een 940 dash in een 7 te zetten en werkte het eigenlijk nog niet zoals het hoort.
Tom.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC