aansluiting boxen S90
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2011 21:22 #1090034
door V700 register
aansluiting boxen S90 is gemaakt door V700 register
Ik ben van plan om ook boxen achter in de portieren van mijn S90 te plaatsen, het roostertje verwijderd en voorzichtig gevoeld of er een stekkertje aanwezig is.....meestal is dit zo bij Volvo's, echter behoudens de kabel van de achterruitbediening zie/voel ik niks.
Heb zelfs het isolatiemateriaal in geknipt maar kan niks vinden, weet iemand of er een kabel ligt en zo ja, hoe deze te vinden.
Wil proberen deze klus te doen zonder de bekleding te verwijderen.....kan dat ?
Heb zelfs het isolatiemateriaal in geknipt maar kan niks vinden, weet iemand of er een kabel ligt en zo ja, hoe deze te vinden.
Wil proberen deze klus te doen zonder de bekleding te verwijderen.....kan dat ?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2011 21:45 #1337389
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Geen achterluidsprekers?
Hoi Ed,
Het leek mij toch wel dat zeker de S90's voorbekabeld zijn. Wist niet eens dat die luxe paarden geleverd waren zonder speakers in de achterdeur...
Je kunt het hele gat waar de speaker komt toch gewoon al opensnijden? Mocht het niet lukken, dan zit er alsnog een roostertje voor, dus van dat gat zou je niets moeten zien mocht er toch geen speaker komen.Waarschijnlijk zitten de plugjes ergens aan vastgeplakt om gerammel te voorkomen; eens goed langs de binnenzijde van de bekleding voelen? En anders, bij twijfel, kijken uit hoeveel draadjes de kabelboom naar je achterportier bestaat, gewoon van stijl naar deur.
Mocht het niet lukken, dan kan ik hier wel eens kijken naar de kleuren ervan.
Succes!
Het leek mij toch wel dat zeker de S90's voorbekabeld zijn. Wist niet eens dat die luxe paarden geleverd waren zonder speakers in de achterdeur...
Je kunt het hele gat waar de speaker komt toch gewoon al opensnijden? Mocht het niet lukken, dan zit er alsnog een roostertje voor, dus van dat gat zou je niets moeten zien mocht er toch geen speaker komen.Waarschijnlijk zitten de plugjes ergens aan vastgeplakt om gerammel te voorkomen; eens goed langs de binnenzijde van de bekleding voelen? En anders, bij twijfel, kijken uit hoeveel draadjes de kabelboom naar je achterportier bestaat, gewoon van stijl naar deur.
Mocht het niet lukken, dan kan ik hier wel eens kijken naar de kleuren ervan.
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
18-11-2011 22:32 #1337397
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ik denk dat je het
Ik denk dat je het deurpaneeltje het beste even kunt verwijderen. Waarschijnlijk zitten ze daar achter ergens. Deurpaneel kun je verwijderen door de witte klemmetjes op de onderkant eruit te wippen en achter het klepje dat bij de handgreep zit, zit een torxje die er nog even uit moet. Trek voorzichtig de onderkant van het deurpaneeltje van de deur af en wip hem daarna omhoog. Let wel op dat er nog een draadje aan het rode lampje vast zit. Waarschijnlijk zul je nu het speakersnoertje wel vinden.
Moderators: Jerry Stam