lampjes ecc en circulatie tegelijk kapot?
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2011 20:21 #1089961
door Gert-Jan De Jong (GAST)
lampjes ecc en circulatie tegelijk kapot? is gemaakt door Gert-Jan De Jong (GAST)
Beste forumleden,
Vandaag ontdekte ik dat zowel het oranje/rode lampje van de circulatieknop als van de ecc knop het niet meer deden. Het lijkt me wel erg toevallig dat deze tegelijk kapot zijn. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Vandaag ontdekte ik dat zowel het oranje/rode lampje van de circulatieknop als van de ecc knop het niet meer deden. Het lijkt me wel erg toevallig dat deze tegelijk kapot zijn. Heeft iemand hier een verklaring voor?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
13-11-2011 22:05 #1336858
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stand?
Kan het zijn dat die enkel kunnen oplichten in een bepaalde stand?Volgens mij bij mij, enkel in de stand AUTO, alles op 9 uur, zeg maar.
Overigens, die kunnen we (als ze inderdaad stuk zijn) ook op het lijstje zetten, als je wil.....
Overigens, die kunnen we (als ze inderdaad stuk zijn) ook op het lijstje zetten, als je wil.....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2011 07:36 #1336888
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ECC
ECC knop moet het toch altijd kunnen doen, ongeacht de stand van de andere knoppen ? ECC moet sowieso ook aangaan als je m op ontwasemen zet (middelste knop op 12 uur).
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
14-11-2011 10:00 #1336900
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Klopt Henk, het knopje van de ECC is altijd verlicht als hij uit staat. Pas bij aanzetten (het knopje komt dan naar voren) gaat de rood/orangje verlichting uit. Of, zoals je zegt, dmv de middelste knop op 12 uur te zetten.
Ik vind het alleen wel heel toevallig dat ze beiden tegelijk niet meer werken.
Ik vind het alleen wel heel toevallig dat ze beiden tegelijk niet meer werken.
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
15-11-2011 11:56 #1336988
Beantwoord door Gert-Jan De Jong (GAST) in topic .
Raar maar waar, na 10 minuten aan alle knoppen gerommeld te hebben werken ze allebei weer! Volgens mij heb ik elke ventilatiecombinatie geselecteerd en opeens lichtten ze beide weer op. Ik kon niet geloven dat ze beide tegelijk kapot waren gegaan.
Moderators: Jerry Stam