Kofferraumwanne - honden e.d.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 08:37 #1088832 door V700 register
Kofferraumwanne - honden e.d. is gemaakt door V700 register
Via Ebay.de (maar ook via MP verkrijgbaar.. ) een zgn. Kofferraumwanne besteld. Levering snel en korrekt. Vind het een zeer nuttig extra: snel weg te halen en simpel te reinigen, prima pasvorm,rondom opstaande rand van enkele cm-'s.
Nu nog piekeren over afscherming van de binnenzijde achterklep ( alwaar uitstekend deel 3e remlicht ) en de zijkanten. Heb dit thema in 2009 al eens aan de orde gesteld hier en een pak suggesties mogen ontvangen. Was -en ben ben niet van plan een hondenaanhanger te gaan koppelen aan de Volvo dus ga me buigen over de meest praktische-doelmatige aanpassing.
groet
Zappa

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 09:29 #1329047 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Heb je hier ook een foto
Heb je hier ook een foto van, of een linkje?

• Chris Boessenkool
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 09:54 #1329051 door Chris Boessenkool
Beantwoord door Chris Boessenkool in topic Materiaal
Ben erg nieuwsgierig naar de materiaalsoort. De meeste aftermarketmatten die ik gezien heb voor in de kofferbak zijn een soort halfharde kunststof, redelijk dun ook, die na verloop van een aantal maanden aan de achterzijde begint om te krullen.
Een zacht rubbermateriaal met opstaand randje heeft meer mijn voorkeur, dit blijft veel mooier. Iemand een idee of deze ook ergens verkrijgbaar is?
Groeten,
Chris

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 10:06 #1329053 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic route
Als je dit doet :

1. Ebay.de   2. Auto-Teile   3. Volvo 940, dan kom je pagina-'s tegen met div. artikelen. Zo ook het bedoelde.
Zappa

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 10:09 #1329055 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Rubber?

Chris B schreef : De meeste aftermarketmatten die ik gezien heb voor in de kofferbak zijn een soort halfharde kunststof, redelijk dun ook, die na verloop van een aantal maanden aan de achterzijde begint om te krullen.

De originele van Volvo heeft dat euvel ook (weet ik uit ervaring). Een rubber kofferbakmat (vergelijkbaar met de interieur-moddermatten) heb ik nog nooit gezien.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
06-09-2011 10:13 #1329056 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic deze
Chris, zoals ik al aangaf is hetgeen ik bedoel voozien van opstaand randje van ca. 3 cm rondom. Het sluit overal goed aan en ik realiseerde me dat aan de voorzijde opkrullen na verloop van tijd de praktijk gaat worden maar dat is voor mij niet van belang. Voor euro 35, 25 incl. post ben ikzelf bereid om het ding t.z.t. en indien gewenst te vervangen door een vers exemplaar.
bedrijf : Omnipower UG      <a href=" www.omni-power.de "> www.omni-power.de
Zappa

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
07-09-2011 00:02 #1329161 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Accessoirescatalogus
Hallo Volvisti
Onder "documentatie" vind je (misschien alleen als je lid bent) de accessoirescatalogus.  En als je daar niet bij kunt, kijk dan <a href=" accessories.volvocars.com/AccessoriesWeb.../all/all/all/Details " target="_blank">hier.  Daarin vind je ook allerhande matten, waaronder de door zappa genoemde.
groetjes
Mathy

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC